2. mezun senemdeyim aklım başıma yeni geldi kalan sürede ikisinden birini kazanmam mümkün mü zaten yüksek bir üniversite hayalim yok ortalama bir üniversite umut var mı
2 ay
Merhaba, olabilir tabii ki neden olmasın yani halen yeterli bir süre var bence çalışmak için yani sıkı bir şekilde çalışırsanız halledersiniz diye tahmin ediyorum.
Canım benim, daha 80 gün varmış, hiç küçümseme bu zamanı 💪🏼✨
Evet, çok net söyleyeyim, sınıf öğretmenliği ya da anasınıfı öğretmenliği için hâlâ şansın var. Özellikle “ortalama bir üniversite” diyorsan bu daha da mümkün 🧡
Bu sürede yapman gereken şey net bir hedef belirlemek ve konuları parça parça toparlamak. Her gün gerçekçi bir program yap, deneme çöz, yanlışlarını incele. Yılmak yok, “2. mezunum” diye kendini suçlama, önemli olan şu andan sonrasını nasıl kullandığın 🕊️
Unutma, öğretmenlik sabır, sevgi ve istikrar işi. Sen bu yolda emek verirsen kapılar mutlaka açılır. Kariyer yolculuğunda en kritik şey mükemmel olmak değil, pes etmemek 🎯📚✨
Cevap
4Cevap
Ben son 3 ayda kazandım 60 k ea ile sınıf öğr 1. Sınıfım
Kazanılır
Tamamen sıfır miydin yoksa temelin var mıydı nası yaptın biraz anlatır mısın zahmet olmazsa
Gizliden çıkayım mı,
İsterseniz tabi
Siz nasıl isterseniz
Cıktım
Çalışırsan neden olmasın.
Olur inşallah
Yok abla
kolay o
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?