Özel sektörde eleman azaltma baskısı varken siz olsanız KPSS’ye mi yönelirdiniz?

Şefin birisi bizim çalıştığımız bölüme 2 kişi yeter falan demiş, normalde 3 kişiyiz, biz sipariş yokken oturuyoruz

Demek ki 2 kişi olsalar da oturdukları zamandan siparişleri tamamlayabilirler demiş

Sizce nasıl bir yol izlemeliyim iş yerinde

Özel sektörün garantisi yok mu gerçekten?


KPSS devam mı
Özel sektörde eleman azaltma baskısı varken siz olsanız KPSS’ye mi yönelirdiniz?
Cevapla