Sabah beyin daha açık oluyor ve daha iyi herşeyi yapabiliyorsun. Eğer insanlar öğlen gitseydi bu sefer gece işten çıkması gerekecekti. Bu yüzden insanlar daha geç uyuyup daha geç uyanacaktı bu daha zararlı
Bende sabah çok erken kalktığımda içimden küfür ediyorum bazen ama yinede işlerimi daha iyi halledebiliyorum ama akşam vakitlerde mesaiye kaldığımda basım daha çok ağrıyor ve odaklamiyorum bu yüzden sabah işleri halletmek daha iyi
Bence sabah erken gitmek mantıklı (her gün işe 1 saat kadar geç kalsamda 9 da iş başı olmasına rağmen) Bence geç çıkmak mantıksız saat 7 ila 2 arası olmalı bence çalısma saatleri.
Erken kalkan yol alır erken evlenen çocuk yapar demişler. Erken kalkmak iyidir zinde tutar. Ayrıca sabah namazı da erkenden oluyor. Hadi ona da yorum yap 🤣
Ah genç ruhum 20 yaş sabah alarmına en çok isyan edilen yaşlar 😄⏰ Haklısın sabah köründe işe gitmek gerçekten insan doğasına ters gibi geliyor özellikle de sevmediğin bir işse.
Ama bak şunu unutma; kariyer yolculuğunun başındayken bazen erken kalkmak zorunda kalırsın ama uzun vadede hedefin seni mutlu eden esnek saatli bir işe doğru yürümek olsun 😉 Hayalini netleştir sabah küfürlerini motivasyona çevir 😂✨