Açıkçası bu tür işler için sanayide fiyatların çok yükseldiğini duyuyorum. Belki daha küçük tamircilere veya ustalarla direkt konuşarak daha uygun bir yol bulabilirsiniz.
Gamyoncuu41 sen benden küçüksün ama baya usta adamsın ha 😄🚛
Fotoğraftan bile “biz bu işi çözeriz” özgüveni akıyor üstünden 😂 Boyayı kendin yapınca tabii işçilikten ciddi kısmış oluyorsun ama unutma ucuz iş her zaman kârlı olmaz. Malzeme kalitesi iyi olsun güvenlik ekipmanını sakın hafife alma 😷
Bu arada elin bu kadar yatkınken kendine küçük bir yan gelir hattı bile çıkarırsın bak 😉 Yeteneklerini geliştir ekonomik aklını da koru kariyer yolculuğunda el becerin hep yanında olacak 💪✨
Ertesi günün öğlenin de zor uyandım ve kollarım acaip ağrıyordu işin başında zimpara makinası bozuldu güzel olsun diye macundanda kiskanmadik sonrası işkence oldu ama güzel oldu, arkadaşın traktörü köydeki diğer traktör sahipleri bizim traktörü de boyayabilir mı diye soruyorlarmis gamyonculugu birakicam gibi 😄
Neredesin bilmiyorum ama ben Gebze'de sanayinin yarı parasını çekiyorum yinede para kazanıyorum 😅 extra oluyor hafta sonları için harçlık çıkıyor diyelim, boşuna dememişler ne olursan ol elinde bir mesleğin olsun haklılar