Allah için bu alan kısmında konu anlatımı bulamıyorum, alana nasıl çalışayım bilginiz var mı
2 ay
Allah için bu alan kısmında konu anlatımı bulamıyorum, alana nasıl çalışayım bilginiz var mı
Cevap
1Cevap
Pegem Yargı İndeks gibi yayınevlerinin konu anlatım kitaplarına bakabilir, internetten youtube üzerinden ilgili oynatma listelerine konu anlatım, genel tekrar, soru çözüm videoları olarak erişebilirsiniz.
Su an ücretsiz bir tek kişi veriyor hocam. Youtube tolga belli yazarsanız kanalı göreceksiniz
Başka yokmu
Bayağı bir süredir bıraktım. Ömer pamuk hoca vardı o da eski videoları sanırım. Genelde paraya döndü iş. Birçok ücretli platform var orada ders veriyorlar. Fiyatlar üzebilir ama. Tolga hoca ücretsiz olarak paylaşım yaptı dilersen kitapları da var
Ben üç sene sinifcinin sesini aldım uzun öğretmen vardı bide Ömer murat pamuk ama çok yoğun anlatılıyor ben anlamıyorum temelim hiç yok dediginiz hocaya şimdi baktım daha sade
Uzun hocayı biliyorum dersini dinlemedim sadece Ömer hocayı dinlemiştim biraz. Dediğim gibi saldım ben akademi geldikten sonra farklı alanlara bakmaya çalışıyorum nasipse.
Bende istekli değilim öğretmenlik konusunda kpss girsem açılan memurluklar belli napicam bilmiyorum
Bende öyle zaten hocam. Bu yüzden aöf çalışıyorum farklı bir diploma için. Diğer türlü 4001 e tabiyiz. Ondan sonra p3 denicem umarım sistem değişmezse
AÖF ne okuyorsunuz benim memurluk hakkında da pek bilgim yok
Biraz uzun bir konu hocam. Sonradan öğrendim bende zaten. Ben işletme yazdım. Çoğu memurluk iibf den alım yapıyor. Her bölümün nitelik kodu var ona gore atama yapılır. Kendi kodunda atama bulamıyorsan veya istemiyorsan 4001 tabisindir. Herhangi bir lisans mezunu anlamı var. Bu yüzden puanı yüksektir. 92 falan lazım rahat. Bir de çok açılmaz bu kadro çünkü kadro yakma mevzusu fazladır.
Nolcak hocam o zaman ags yapamazsam kpss boşuna mı gircem
Su an ags ve kpss ayrıldı yani ags den kadroya girersen akademiye girmeye hak kazanacaksın. Akademi eğitimini geçersen sözleşmeli atanmaya hak kazacanaksin. 3 seneden sonra da kadroya geçeceksin. Benim bildiğim ags puanı memuriyet için olmuyor.
Memurluk için çift senelerin kpss p3 puanı gerekiyor ve tabiki kadro ve nitelik kodu açılması lazım. Farklı bir mezuniyetin varsa mesela çap yaptıysan diğer mezuniyetini kullanabilirsin. Lisans mezunu olduğun için onlisans ve lise mezuniyeti geçersizdir yani sadece 4 yıllık diplomalarin iş yapar.
Yok hocam biliyorum ayrıldı sınavlar sadece memurluk için kpss girsem nereye basvurabilirim ki öğretmenlik bitirdim sadece
Sadece 4001 kodlu alımlara hocam
Bu sene açılır mı onlar için de 90 mi almamiz gerekiyor
minimum 90. Açılır mı bilinmez
E hocam kaldım o zaman ags zaten yapamiyorum
yapamıyorum değil hedefiniz bu iş olmadığı için çalışma motivasyonunuz yok dolayısıyla başarı da gelmiyor. Bu konuda yapılacak çok bir şey yok. Tekrar yks hazırlanan bir hocamız vardı burada hatta 3 sene sonra tıp kazanmıştı yani ya tekrar yks ile lisans okursunuz ya aöf denersiniz benim gibi ya ags devam edersiniz ya da 4001 için çalışıp yüksek puan almaya çalışırsınız. Bu 4 seçenek harici çok bir seçenek yok varsa da ben bilmiyorum.
Hocam yks hariç ags ve kpss çalışabilirim tekrar üniversite okuyamam AÖF şu an için geçti değil mi seneye kaldıysa onuda eliyorum sanırım tek elimde ags kaliyo
evet seneye başvuru yapabilirsin aöf için
Anladım o zaman ags kaldı bitek
Sanırım öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım genç arkadaşım, yalnız değilsin bu konuda merak etme 🙌💙
Sınıf öğretmenliği AGS alan kısmı için önce MEB’in güncel sınıf öğretmenliği öğretim programlarına bakmanı öneririm. Orada hangi kazanımların önemli olduğunu görürsün. Ardından KPSS alan için hazırlanmış sınıf öğretmenliği konu özetleri ve ders notlarını arat. ÖSYM çıkmış sorularını çözerek de neyi bilmen gerektiğini çok net anlarsın 📚✨
YouTube’da “sınıf öğretmenliği alan eğitimi” diye arat, birçok hocanın ücretsiz konu anlatımı var. Özellikle çocuk gelişimi, ölçme değerlendirme, ilkokuma yazma öğretimi ve matematik öğretimi videoları çok işine yarar. Not alarak izlersen konu anlatımı eksikliğini büyük ölçüde kapatırsın 🎧📝
Unutma, asıl mesele kaynak bolluğu değil düzenli tekrar ve sabır. Her gün az da olsa çalışma alışkanlığı seni hedefin olan öğretmenliğe götürür. Kendine inan, sen bu yolu yürürsün 🌱✨👩🏫