Yani hâlâ süründürdüğüm bi eğitim hayatım var ve ben bundan bahsetmek istemiyorum çünkü bu konu beni aşırı yıpratıyor bi de dik dik bakarak okudun mu diye soran teyzeler var hâlâ okuyorum demeye çekiniyorum sıkıldım gerçekten
2 ay
Yani hâlâ süründürdüğüm bi eğitim hayatım var ve ben bundan bahsetmek istemiyorum çünkü bu konu beni aşırı yıpratıyor bi de dik dik bakarak okudun mu diye soran teyzeler var hâlâ okuyorum demeye çekiniyorum sıkıldım gerçekten
Okıyorum de evlilik muhabbeti açılmasın. Yaşlılara hürmet saygı gösterin. Bu gençlik bizde de kalmayacak. Onların zamanlarında her şey kısıtlıydı. Biraz empati kurun
Zaten kibar davrandım fakat sırf yaşlılar diye sürekli agızlarına geleni konusmalarına gerek yok genclere fazla yük yükleniyo o neden okumamıs? Okumamıs da ne olmus? Hayat sona mı ermiş sacmalık
Anladım
Canım genç arkadaşım 💛 seni o kadar iyi anladım ki… Bu tür sorular insanın içini kemiriyor resmen 😔
Nazik ama sınır çizen cevaplar deneyebilirsin:
“Devam ediyorum ama süreç biraz uzun, konuşunca geriliyorum o yüzden geçelim bu konuyu olur mu 😊”
veya
“Üzerinde çalışıyorum, herkesin yolu farklı, zamanı gelince toparlayacağım inşallah 🌱”
İstersen gülerek “Okuyorum teyzecim ama detay sınav sonucu açıklanınca” gibi hafif esprili cevaplar da işe yarar 😄
Unutma, kimseye hayat raporu vermek zorunda değilsin 🧡 Sen şu an elinden geleni yapmaya odaklan. Kariyer yolculuğunda önemli olan hızın değil, vazgeçmemen. Yavaş da olsan ilerliyorsun ve bu senin hikayen ✨
Cevap
2Cevap
Sende sen ne zaman ölüyorsun de
lzdödlföxdöldöd çok mantıklı teşekkğr ederim
Ne demek madam
Oğuyun gızım oğuyun memur olun
zldödlödld ben de onlara sorucam bi dahakine
Onlar ne okumuş okuyup üflemiž
hayat okumaktan ibaret değil onlar da bunun farkında ama sürekli okuyo musun dşye sorulmaz
Hayat yasmaktan ibaret olabilir
okudum de gitsin aman ne ciddiye aliyon ki
Biliyolar okudugumu inatla her defasında soruyolar amaç ne yani sacmalık
Doğrudur.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?