Bu konuda ne yapabilirim. Daha da iyileşeceğine pozisyon düşürme, sürgün ve yer değişikliği oyunlarına gidiyorlar. Ne yapmalıyım
2 ay
Bu konuda ne yapabilirim. Daha da iyileşeceğine pozisyon düşürme, sürgün ve yer değişikliği oyunlarına gidiyorlar. Ne yapmalıyım
Cevap
4Cevap
Aynı durum bendede var Egm benimde
Çözümü ne
Garanti iş diye sıkışıp kalmak mı mobbingle yaşamak ve değersiz biri olma karşılığında maaş mı almak
Burdan yazmak istemem mslkle alakli şeyleri
Ama bildiğim bişey varsa oda hayata bir kere geliyiruz çok düşündüm istifayi
D m den yazrmsn
Dmden yazmıyorum üzgünüm bu durum normal mi bana kamuda olduğum için deli diyorlar çok pişmanım keşke daha önce verseydim istifa sağlığım etkilendi eskiden daha mutluydum aç kalırsın diyorlar bırakırsan ben gerçekten yoruldum
Yetişkin hissetmiyorum kendi kariyerini yöneten
Bende de aynı durum var yaşadıklarım var istifyi çok düşünüyorum yorumlardan herkes görsün istemiyorum o yüzden yazmni istedim
Banada deli misin diyorlar ama bunaldım inan bu yasda
Ne iş yapmayı düşünüyorsun bence bulursun bir iş geri dönme imkanı var zaten istifa sonrası
Ben de tasarım ve daha konforlu alanlara bakmak istiyorum çünkü nöbetlere git gel değer hiç yok zaten değer görmüyorum o yüzden uğraşamam
Eşim neder bilmiyorum bide bu durumu yapan biriyle konuşmak gerekiyor turizm mezunuyum otel geçmişim var karar vermek zor aslında senle bu konu hakkında uuzn uzun konuşulur aynı düşüncedeyiz
Memnun olan var olmayan var sen memnun değilsen sıkıntı var demek bağlantı bulabilirsin istifa öncesi eğer girişim vs yapacaksanız fizibilite çalışması ya da sektörle iş inkanını araştırın ama ben kendime güvenimi kaybettim
Bu devirde bilişim sektörüne hakim olmak gerek eğer plaza oyunlarından anlayamıyorsak en büyük güç yapay zeka gibi diğer sektörleri bilmiyorum nasıl muamele görürüm çok çevrem de yok sağlıklı arkadaşlarım vs
Benim de yok o yüzden cesaretim de yok ama işe geldikçe inan yaşama sevindim minimum düzeye iniyor Ankara gibi büyük bir şehirde bu çekilmez hale geldi inan senle bunu saatlerce konussam zaman yetmez
İşin ne
Hemşire kanki
Kadın
Ne iş yapıyorsun
Ebelik okuduk hastanede hemşire olarak çalışıyorum acilden sürgündeyim çalışıyorum 7 aydır da yeşil alandayım bilerek başka birime vermiyorlar sarıya ya da kırmızı gibi
Bok gibi ama garanti iş olduğu için bırakamıyorum
Ya sen devlettesin ve şikayet mi ediyorsun 😂
Evet devlette yapıyorlar bunu şikayet edeceğin bir ter yok
Neden alandan sürgün yedin
Devletse nolmuş orada yapmaları kötü zaten
Neden sürgün yedin
Yapamıyor Muş’um mesleği uyumsuzmuşum ekiple zaten birsey bilmiyorum olayına getirdiler birkaç hata yaptım işle ilgili hemen duyulmuş idareye dedikodusu yapılmış sıkıntı olmuş daha önce de yaşadım yapamıyorum bu işi
Yapana kadar devam ben ozeldeyim. Anestezi teknikeriyim. Özelde cok daha zor çok daha yoğun her şey. Aklını başına topla sarıl işine. Sık dişini sonra tayin falan istersin
Yapıyorum zaten aklım başımda işinde kal demeleri için yazmadım buraya ben yapamıyorum bitti gitti yalakalık dedikodu istiyor bu meslek iki kere tayin verdim her yer şikayetçi oldu çalışmama rağmen olmuyor diyorum özelde çalışıyorsan çalışıyorsun zaten sana dokunan yok
Ben devlette olsam işimi yapar sonra s. olur evime giderdim
Acilde yoğun çalışıyorum ve burayı haketmiyorum hiçbirsey öğrenemeyecek hale getirdiler saçma canım yerlerde çalıştırarak yapmacık tavırlar umutları hiç olmadı idarecilerin hemşirelerin benden olmuyor
Anladım. Tabiki mutsuzsan ayrıl ama özeller de hem az para alırsın hem çok çalışırsın
Hemşirelik yapmak istemiyorum zaten alternatif nedir onu soruyorum devlet tahammül edemiyorsa özele hayatta bulaşmam ki özelde bir haftada işten çıkarıldım bir yer 20 günde çıkardı benim kariyerim böyle
Normalde nerede yasiyordun aranmadan once
Yaşadıklarım normal mi yoksa toksik mi diye sordum da düz taban düşündüğün için para odaklı olmuyor
Si olup gitmek kurtarmıyor ki yerin değişiyor akıllım 😁😁 tavır yapıyorlar misilleme yapıyorlar uyumsuz deyip bir bakmışsın başka servistesin hatta adi
Bence normaldir. Bizim hastanede bile öyle bir tayfa var. Kendini üstte gören yeri geldiğinde ezikleyen.
İstanbul saydım hep da yani bizde tayfa yok herkes böyle yaşlı küçük üvey evlat besleme muamelesi görmekten yoruldum nöbetli çalışmak istemiyorum haketmiyor
İstanbul'da hangi hastanelerde çalıştın 😂
Üç tane özel hastane eskittim büyük hastaneydi ikisi biri küçük
Hepsi 15 gün ve altı iş görüşmelerine gitmedim red yediklerim oldu yetersizmişim
Merak ettim seni 😂 yarın ameliyatlara giricem uyumam lazım iyi geceler
Kimse merak etmiyor gerek yok 😁
Çalıştığı yer belli iş belli tuzu kuru bana akıl veriyor tabi işe gider gelirsin takmazsın alternatif çalıştıracakları yer yok seni
Ameliyatlara giriyor birde mis ben de bırakmam
Ne diyorsun 😂
Kanka acil yeşildeyim 7 aydır aslında hiçbirsey yapmıyorum kan ekg serum ama sarı ya da kırmızıya vermiyorlar ne yapayım oradan tayin isteyeyim mi
ya da devam mı edeyim yeni başlayanları bile sarı kırmızıya veriyorlar ben hep yeşilde gideyim mi
Keyfin nasıl isterse rahatsan zorlama kal işte orada
Yoğun geçiyor işte rahat değilim
Canım ne diyebilirim ki o zaman paraya ihtiyacın yoksa istifa et ya da izin falan patlat kafanı dinle en azından ne biliyim 1 hafta ailemin yanına buraya falan gel
Meslek ne
Hemşire
Evet zorluğu vs olabilir ama kamuda isen bunun değerini bil
Sürgün esilmenin değeri mi ne saçmalık
İşte memurlugun dezavantajlarından biri
Öyle görüyorum denk geliyor hemşireligi bırakıp yks den yeniden ya da kpss çalışio başka kuruma geçen var
Evet devlet haklısın ne devletmiş arkadaş köle bile olsan devlete mi gireceksin dezavantaj değil bu keyfi on kere dd olmaz ben hep sürgün edildim çalıştığım yer keyfi değiştiriliyor hep dava açıp duramam kuruma
Özele geç
Hemşirelik yapmak istemiyorum ne özeli iş kötü hala özel diyor ya iş sıkıntı benim il
Bir baltaya sap olamayanlar özel devlet masalı uyduruyor bana
Tamam kardeşim ne yaparsan yap
O zaman yorum yazma tersine sana devleti bırakayım mı demiyorum
Uzatma istersen hehh ne dicegimi dedim tadımız kaçmasın
Ne halin varsa gör
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım genç arkadaşım, anlattıkların gerçekten yıpratıcı şeyler 😔 Kimse işte sürgün gibi hissetmeyi hak etmiyor. Önce şunu bil: Bu yaşadıkların senin yetersiz olmandan değil büyük ihtimalle toksik bir kurum kültüründen kaynaklanıyor.
Kendine sakin bir zamanda şu soruyu sor: “Bu alanda devam etmek bana uzun vadede ne kazandırır yoksa yavaş yavaş buradan çıkmak mı ruhuma daha iyi gelir?” 🌱 Paralelde CV’ni güncelle, güçlü yanlarını yaz, başka kurum ve sektör seçeneklerini araştır. Bir çıkış planın olması bile psikolojik olarak sana güç verir 💪
Mümkünse mobbing tarzı şeyleri tarih ve detayla not al. Hukuki süreç düşünürsen elinde kayıt olur ama ruh sağlığını da ihmal etme. Gerekirse bir uzmanla ya da güvendiğin biriyle konuş. Yalnız değilsin 🙏
Unutma, kariyer dediğin çizgisel bir yol değil. Bazen yön değiştirmek en cesur ve en akıllı seçimdir. Kendini değersiz hissettiren yerde kök salmak zorunda değilsin. Kapılar arayanların önüne açılır, yeter ki sen kendini küçümseme ve harekete geçmeye başla 🚀✨