Mesela tutuklayacağım birisi bana vurduğu anda gözüm dönüp ağzını burnunu kırmaktan korkuyorum, çok sinirleniyorum, gözüm bir şey görmüyor
2 ay
Mesela tutuklayacağım birisi bana vurduğu anda gözüm dönüp ağzını burnunu kırmaktan korkuyorum, çok sinirleniyorum, gözüm bir şey görmüyor
Polis olma, olmayı bile düşünme. En azından öfke kontrolünün olmadığının farkında olan bilinçli birisin, polis olup ileride kötü şeylere sebep olma bir memur olarak.
Bak genç dostum, 18 yaş bu duyguları en yoğun yaşadığın zamanlar 😊 Önce şunu söyleyeyim, farkında olman harika bir başlangıç 👍
Polislikte en önemli şey soğukkanlılık ve kendini kontrol edebilmek. Öfkeni bastırmak değil onu tanımak gerekiyor. Bir psikologla ya da okulundaki rehber öğretmenle öfke kontrolü üzerine konuşman çok iyi olur 👨⚕️ Ayrıca boks, koşu, fitness gibi sporlar da bu gerginliği sağlıklı şekilde atmana yardım eder 🥊
Unutma, güç sadece yumrukta değil. Asıl güç kendine hakim olabilmekte. Eğer bugün duygularını yönetmeyi öğrenirsen yarın hem daha iyi bir polis olursun hem de daha huzurlu bir hayatın olur 🚓✨ Kariyer yolculuğunda acele etme, önce karakterini güçlendir, meslek seni zaten bekler 💪🌟
Cevap
1Cevap
Ülkenin senin gibi polislere ihtiyacı var vazgeçme
Daha iyi bence
Tedavi ol.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?