Tıp kazanmak istiyorum ama çevrem sürekli yıldırıyor, bu bilinçaltı blokajları nasıl kırıp doktor olabilir miyim?

Bizim akrabalardan daha doktor çıkan olmadı fen lisesine giden kuzenim var o çıkacak gibi duruyor şu an genelde hemşire polis öğretmen gardiyan bir çok şey var bana da küçük hedefler koy doktorluk bize göre değil kazanamazsın bizim kapasite bu kadar diyorlar bugün de MSÜ açıklandı yani TYT'de yaklaşım 75 civarındayım AYT netimde 30 civarlarında her gün yapabilir miyim acaba diye çalışıyorum karar veriyorum yaparım diyorum akşam olmayacak ya diyorum boşuna kendini kandırma 88 gün kalmış şurada gerçekçi bak diye ama bilinçaltının gücüne de inanıyorum inanmak başarmanın yarısı diyorlar ya

Ama bana doktor olamazsını aşıladıkları için kendime güvenmiyorum ne yapacağım lütfen bana bir şey söyleyin

Tıp kazanmak istiyorum ama çevrem sürekli yıldırıyor, bu bilinçaltı blokajları nasıl kırıp doktor olabilir miyim?
Cevapla