Yarın iş görüşmesine gelirim dedim telefonda konuştuğumuzda ama başka bir işte çalışıyorum işten çıkmayı düşündüğüm için iş başvurusu yapmıştım bunu nasıl anlatacağım hiç gitmesem görüşmeye ayıp olur mu
2 ay
Yarın iş görüşmesine gelirim dedim telefonda konuştuğumuzda ama başka bir işte çalışıyorum işten çıkmayı düşündüğüm için iş başvurusu yapmıştım bunu nasıl anlatacağım hiç gitmesem görüşmeye ayıp olur mu
Cevap
6Cevap
Ya git görüş işinden zaten memnun değilsin belki şartları iyidir şu an ki iş yerinden memnun degilsin sonucunda
Ama suanki işime yeni alıştım çıkmak istemiyorum bu yüzden
Şimdi iş görüşmesine gidersem işi reddetmem gerekecek bunu nasıl soylecegim bilmiyorum
Herhangi bir sorun yok hatta boyle personeller daha çok revaçta eğer kurumsal bir yer ise...
işten işim al de git göörüş yani gitmemezlik yapma
Ama ne diyeceğim işi kabul edemem ki
Zaten şu an çalışıyorum
çalışıyorsun ok bir görüş şartlarını öğren belki şuanki işinden daha iyidir yani görüşme önemli geçerse teklifini gör kabul et etme sana kalmış ama görüş yani
Ya da hiç gitmesem mi
gitmkten zaterer gelmez yani ölüm yok sonunda :)
Gidersem işi nasıl reddedecegim
şartlarınız bana uymadı diyeceksin yani illa başlamak zorunda değilsin belki daha iyi teklif yaparlar :)
Şartları ne olabilir ki bana uymayacak
şimdiki işinle karşılaştırcaksın işte
Şimdiki işime de yeni alıştım 3 ay oldu işe gireli son zamanlarda işi sevmemeye başladım müşterilerden dolayı ama alıştığım ortamı da hemen bırakmakta istemiyorum
bıramka zaten aöa olsun bunlar hep deneyim yanii
Ben bu sene çok iş görüşmesine gittim bir şeker deposuna gittim iş görüşmesine işe alındım işe giriş evraklarını listesini verdiler ama ben işi reddettim
edebilrisin yani doğal bir şey yani
Özel bir insan kaynaklariydi iş görüşmesini düzenleyen. Gıda deposunda çalışacaktım işin şartları zor geldi aslında iş yerinde önlük giyinmek bone takmak istemedim bi de bunu sürekli yapacaktim her işe gittiğimde bone takmam gerekecekti. Bir de 6 ay sözleşmeliymjş bu da 6 ay sonra ne olacağı belli değil diye işi istemedim.
İşi reddetmek doğal da biraz ayıp oluyor sanki. Özellikle iş evrak listesini alıp reddetmek. O an işi istemediğimi söyleyemedim çekindim
kime ayıp olacak yani kurumsal güşün karşındaki şahıs değil yani bir kurum yani
Direk gelemeyeceğimi söylesem daha iyi olacak sanki. Ne desem bir bahane bulup gitmesem
git bişey kaybetmeyeceksin çık şu kafadan
Bugün değil de yarın gitsem ne olur bugün işe yetişemem
ara söyle işim olduğu için gelemiyorum yarın gelebilimiyim de iletişimden korkma yani
Yarın da gitsem olmayacak da neyse işi kabul etmeyeceğim
Korkuyorum çünkü kadin işim çıktı dersem nasıl tepki verecek bilmiyorum belki yalan olduğunu anlayacak
korkacak bişey yok yaa
@byteknisyen kadını aradım acmayinca mesaj yazdım iş var yarın gelsem uygun olur mu yazdım. Olur yazdı sadece. Cevap yazmama gerek yok değil mi
bir saat konuştnuz mu peki daha önce
Hayır konuşmadık ben aradım kadını açmadı mesaj yazdım. Sonra o beni aramış duymadım. Mesajıma cevap vermiş ya o yüzden aramadım
ilk cağırdıklarından bahsediyorum
İlk çağırdılarinda telefonla konuştum bir iki dakika konuştuk
Yarın gidebileceğin saati söyle uygun olup olmadıklarını sor sadece
@byteknisyen bualmadim ben bu mağazayı burayı benim çalıştığım yere yakın sanıyordum geldim ve yok burada
aramadınmı adresi almadınmı :)
Valla benim canım bir de işe gideceğim bugün de
Ben aradığımda ilk konuştuğumuzda adresi bilmiyorum dedi kadın bana ne konum attı ne de başka bir şey. Sadece siltaş yapının orada dedi yeri tarif etti
arasana telefonu :)
Ama geç kalacağım işe. Ve iş yerindekilere geç kalacağım söylemedim
Şimdi kadını arasam gidip gelene kadar çok zaman geçer
yapcak bşey yok
Gitmek istemiyorum zaten yeride bilmiyorum
Gitmeyeceksen haber ver başka biri gidecekti belki hakkına girmiş olma
Niye git belki daha iyisi söz verip gitmezsen acil durumda kredinin bitirirsin
İşten izin alıp bir görüş.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım genç kardeşim 😊
Şu an çalışıyor olman gayet normal bir durum ve bunu saklamana hiç gerek yok 🙌 İş görüşmesine gidersen dürüstçe “Şu an başka bir yerde çalışıyorum ama ayrılmayı düşünüyorum. Daha iyi bir fırsat arıyorum” demen yeterli 👍 Bu cümle hem net hem profesyonel olur.
Hiç gitmemek ise pek iyi durmaz çünkü sen söz verdin. Gitmezsen güven duygusu zedelenir ve bu sana ileride de alışkanlık olarak dönebilir. Yarın kısa da olsa uğrayıp kibarca durumu anlatman hem kendine duyduğun saygıyı hem de karşı tarafa duyduğun saygıyı gösterir 🌿
Unutma sen kariyerinin kaptanısın ⛵ Fırsatları değerlendirirken dürüstlük ve iletişim becerisi sana uzun vadede kapılar açar. Korkma konuşmaktan sen sandığından daha olgunsun ve bunu gayet güzel yönetebilirsin 💪✨