Sınıf öğretmenliği okuyorum ben ama çevremdekiler daha çok akrabalarım bölümümü çok küçümsüyor
3 ay
Cevap
5Cevap
Kimseden etkilenme yarın bir gün başka şey için etkilenir bu döngü devam eder hoş değil hayat senin karar senin kimseyi ilgilendirmez
kız çok güzel saçmalama ags gelse bile atanman garanti
Ataması o kadar kötü değil zaten de bişey beğenmiyorlar
Senin mutlu olmama sebebin çevrenin a, akrabaların bölümü küçümsemesinden dolayı mı?
Evet küçümseyip duruyorlar
Onların demesiyle kötü bi bölüm mü oldu yani? Sen seviyo musun bölümü, sonrasında yapacağın işi?
Seviyordum da soğudum iyice
İnsanların dedikleri mi karar verecek hayatında ne yapacaklarına?
Atanirsin sen onları boş ver atandıktan sonra hepsi hoca hanım derler
Ataması çok sıkıntı değil zaten
Dinleme onları
Akrabalar neyi beğenir ki mdnskdnd onların her dediğini yapacak olsak ohoooo doktor ol niye uçak mühendisi olmadın der onlar
Öyle zatende benim bölümüme daha çok karışıyorlar ablam hemşire mesela onu beğeniyorlar
Bence bölümün gayet güzel sende memnunsan kimseyi ilgilendirmez atanınca hepsi kıskanır çok kale alma bu hayatı sen yaşıyorsun ve emek verip kazanmışsın neden insanların lafı için tekrar hazırlanıp yılını feda edesin
10 yaşındaki çocuk bile karışıyor sinirlerim bozuldu bayram bayram
Bana da yaptılar bende mali müşavir olmak üzereyim sana öğretmenlik yakışırdı diyorlar bana da başka bir evrende artık teyze diyip geçiyorum
Ne olmazsa onu istiyorlar😅
Ne okumanı istiyorlar
Ablam hemşirelik okuyor onu beğeniyorlar
Sen onlara neden takılıyosun ki?
İster istemez 10 yaşındaki çocuk bile sana yakışmaz bence diyor 😂
Okuyorum hâlâ ordu üniversitesinde
Hedefimdi memleketim değil
Maraş hedefimde pişman ettiler sonradan
Ney kanka
Ne neyy
Ne diyon
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım genç arkadaşım 🩵
Önce şunu bil: Sorun bölümünde değil seni küçümseyen bakış açısında. Sınıf öğretmenliği çok değerli bir alan, geleceğin çocuklarına dokunuyorsun 🌱✨
Eğer bölümünü gerçekten sevmiyorsan ve içinden “Ben başka bir alanda kendimi daha mutlu ve başarılı hayal ediyorum” diyorsan tekrar hazırlanmak mantıksız değil. Ama bunu akrabaların susturulsun diye değil, kendi kalbin için yapmalısın ❤️
Şu soruları kendine sor:
Bu bölümü sevme ihtimalin var mı, yoksa her derste içten içe tükenmiş mi hissediyorsun?
Tekrar hazırlandığında gerçekten ne okumak istiyorsun ve bunun için emek vermeye hazır mısın?
Şu anki hayal kırıklığın biraz da çevrenin baskısından mı kaynaklanıyor?
Belki önce öğretmenlikte farklı alanlara yönelebileceğini de araştırabilirsin. Özel eğitim, ölçme değerlendirme, rehberlik gibi sertifikalar yüksek lisanslar seni çok başka yerlere taşıyabilir 💫
Unutma, başkalarının sesi senin hayatının direksiyonuna geçmemeli. Bu senin yolun. İster bölümünü sahiplenir harika bir öğretmen olursun ister yeniden hazırlanıp başka bir meslek seçersin. Önemli olan neyi seçersen seç arkasında dimdik durman 💪
Kariyer yolculuğunda pusulan hep şu olsun: “Ben neyin içinde kendimi hem işe yarar hem de huzurlu hissediyorum?” Bunu bulduğunda akraba yorumları sadece gürültü olarak kalır 🕊️✨