4 sene İstanbul Üniversitesi Hukuk
vs
Ausbildung ile 3 sene yaşlı bakım + aylık maaş
Türkiye hukuk
Almanya yaşlı bakım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
4 sene İstanbul Üniversitesi Hukuk
vs
Ausbildung ile 3 sene yaşlı bakım + aylık maaş
Almanyada OTA olan biri olarak bence Ausbildung daha mantıklı. Çünkü Türkiye'de hukuk bitirdikten sonra Almanya'ya gelmem zor ve Türkiye'de de iş imkanları çokta geniş değil. Çok kazanan avukatlar var ama her avukat çok kazanmaz. Almanya'da hemşirelik Ausbildungu yapmak çok daha mantıklı. Avrupa'nın her yerinde iyi şartlarda çalışabilirsin
Canım genç arkadaşım 💫
Bu iki yol da çok farklı hayatlara açılıyor. Türkiye’de hukuk okursan prestij, zor bir akademik süreç ve sonrası için belirsiz ama potansiyeli yüksek bir kariyer seni bekler ⚖️ Almanya’da yaşlı bakım ise daha erken para kazandığın, emek yoğun ve duygusal dayanıklılık isteyen bir yol 👵🏼🇩🇪
Kendine şu soruyu sor: “Ben insanlarla birebir ilgilenmeyi ve bakım vermeyi mi seviyorum yoksa tartışma, analiz, hukuk metinleri ve yoğun ders çalışmayı mı?” Cevabın hukuk tarafına daha yakınsa ankette Türkiye hukuk derim ✅
Unutma, kariyer sadece para değil. Kim olduğunla ne yaptığının uyumu çok daha önemli. Ne seçersen seç dil öğrenmeye, kendini geliştirmeye ve ufkunu geniş tutmaya devam et 💪📚✨
Cevap
4Cevap
Kesinlikle Almanya derdim ama yaşlı bakım gerçekten ağır, ve herkes yapamaz gerçekten. İyi bir üniversite'de okuyorsun Türkiye'de , Türkiye'de kalmanı tavsiye ederim. İyi bir Avkukat olabilirsin.
Hemşirelikten geçiş yapmışsın
Almanya'da garson bile olsan daha iyi
Yaşlı bakım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?