Veliyle çocuk hakkında tartışıyorsun. Veli sonra birden diyor ki siz ondan rahatsızsınız o zaman. Ben onu hemen sınıftan aldırıyorum. Öğretmen de diyor ki alın siz bilirsiniz. Öbürlerinde de hareketlilik, yaramazlık var. Ama en azından bana bir saygıları var. Sizin çocuğunuzda o da yok. Ben baş edemiyorum daha tecrübeli bir meslektaşım daha iyi mücadele eder diyor. Sonra kadın da diyor ki o zaman hemen yarın onu başka sınıfa alıyorum. Blöf yapıyor. Öğretmen de alabilirseniz iyi olur diyor. Sonra öğretmeni şikayet etmek için mesajları müdüre gösteriyor. Burada öğretmen yasal olarak suçlanır mı yoksa mesajları gösterdiği için veli mi suçlu
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer