Arkadaşlar genel merkeze giden kredi onayı ne zaman sonuclanir?

Günaydın hepinize. Şimdi öncelikle benim 1 yıldır ödenmeyen 3 bin TL limitli bir kredi kartım vardı Garanti Bankasından. 1 ay oldu ben ödedim onu faiziyle icralık olmuştum. 4 aydır memurum ihtiyaç kredisi çekmek istedim dün maaş bankama gittim. İş bankası. Sistem otomatik red veriyor zaten. O da genel merkeze gönderdi başvuruyu dün 14:30 civarı falan başvuruyu yaptık. Bugün onay ya da red cevabı gelir mi? Çünkü hâlâ mobilden bakınca değerlendirmede gözüküyor. Bugün bir de yarım gün tatil. Kendi maaş bankam krediyi oradan istedim ve memurum. Avantaj olur diye düşünüyorum. Sizce alır mıyım krediyi? Ve bugün sonuç gelir mi?
Arkadaşlar genel merkeze giden kredi onayı ne zaman sonuclanir?
Cevapla