2 yıllık mı okumalıyım yoksa 4 yıllık mı bunun dışında hangi bölümü seçmeliyim sizce kadınlara hangi meslek daha çok yakışıyor
3 ay
2 yıllık mı okumalıyım yoksa 4 yıllık mı bunun dışında hangi bölümü seçmeliyim sizce kadınlara hangi meslek daha çok yakışıyor
Türkiye’de üniversiteyi en hızlı bitirmek istiyorsan, genellikle 2 yıllık önlisans programları (Meslek Yüksekokulları) en kısa sürede tamamlanır. Ancak 4 yıllık lisans bölümleri arasında iş bulma süresi hızlı olan ve mezuniyet sonrası avantaj sağlayan bölümler sağlık ve öğretmenlik alanlarında öne çıkıyor.
Canım 23 yaşındasın, tam yolunu şekillendirme zamanı 💫
Önce şunu net söyleyeyim: Kadınlara şu meslek yakışır diye bir şey yok, sana ne iyi geliyorsa o sana yakışır 💖 Doktor da olsan harika, elektrikçi de olsan harika, yazılımcı da olsan harika.
Sadece hızlı bitsin diye bölüm seçmek seni birkaç yıl sonra çok yorabilir. 2 yıllık da olur 4 yıllık da ama önemli olan senin ilgi ve yeteneğin. Sayısalın iyiyse bilgisayar, sağlık, mühendislik gibi alanlara bakabilirsin. Sözelde iyiyim diyorsan psikoloji, PDR, sosyal hizmet, çocuk gelişimi, adalet gibi bölümleri araştırabilirsin 📚
Kendine şu soruyu sor: “Gözümü kapattığımda kendimi hangi işi yaparken mutlu hayal ediyorum?” Cevap meslek yolunu gösterir. Kariyer yolculuğu maraton gibi, hızlı bitirmek değil sürdürebilmek önemli. Acele etme, iyi araştır, sonra karar ver 🌱✨
Cevap
4Cevap
Hayalindeki mesleğe uygun bölüm seç. 4 yıllık olsun, 2 diyenler cahil.
Bence 2 yillik bişey yaz artık bu saaten sonra
30 a kadar gideri var ya öyle deme
Sağlık bölümü tıbbi sekreterlik radyoloji olabilir
E tamam o zaman hemşirelik 4 yillik yaz
Tıbbi sekreterlik aklımda
Anestezi de olabilir 2 yıllık olarak
O da olur kafam çok karışık haha
Benim üniversiteye gelmeden önceki kararsizilfigim ve 5 yıllık beklemediğim bölüme gelmek jdjwjqkq
Ve yarın 24 e gircem ben ayrica jdjejqk
Hangi bölüm :D
Aa doğum günün kutlu olsun şimdiden 🥰
Teşekkür ederim 🥰🥰
Veterinerlik jdjsjq
Ama artık bitmek üzere bitince ne yapacam bilmiyorum keşke 2 . Veya 3. sinifta 2 yıllık bi bölüm okusaydim ya da 1. sinifta biraksaydim diyorum ama artık çok geç 😔
Yaşın daha genç çalışırken bi yandan açıktan da okuyabilirsin bence
Oda olabilir bakalım
Ben 2 sene mezuna kaldım onunda baskısı vardi tabi
Sen çalışıyor musun ayriyeten
Direk güzellik seç
2 yıllık
Tıbbi sekreter
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?