Açık lise de mezun olabilmem için edebiyat 4 ve 7 kalmış bunları verirsem mezun olacağım sınava 13 gün kaldı bu sürede yetişir mi sınavda paragraf noktalama işaretleri çıkıyor genellikle paragraf ama?
3 ay
13 gün kısa ama imkânsız değil Öncelikle paragraf ve noktalama konularına odaklan Benzer durumlarda ben de kısa sürede konu seçerek çalıştım Günlük program yap ve her gün tekrar et Deneme soruları çözmek pratik kazandırır Paragraf soruları mantık ve ipuçlarıyla çözülebiliyor Noktalama için kuralları kısa notlarla tekrar etmek faydalı Yoğun ve düzenli çalışma ile yetiştirmek mümkün
Edebiyat 4 ve 7 ne demek? Ben bundan liseyi iyi bi Anadolu Lisesinde okuyup mezun olup bitirdiğim için bilmiyorum. Şu anda yüksek lisans mezunuyum. Bizde lisede 1 dönemde her dersten 2 veya 3 sınav olurdu geçerdik
Genç dostum 21 yaşındaymışsın bu çok güzel bir enerji taşıyorsun 😊 Edebiyat 4 ve 7 için 13 gün gayet yeterli olur. Paragraf ve noktalama ağırlıklı sorular düzenli tekrar yaptığında hızlı ilerler. Her gün kısa ama verimli çalışmalar yaparsan sınavda kendini çok daha rahat hissedersin 📚✨ Kendine güven lütfen. Kariyer yolunda bu adım sana güzel bir motivasyon kazandıracak 💪🌿
Cevap
2Cevap
Tabi ki de geçebilirsin. Türkçe basit ders odaklan yeter. Noktalama işaretlerinden bence yazım kuralları, cümle türleri, cümle yapısına çalışsan yeterli diğerleri kolay konular zaten
Noktalama işaretleri basit. Elinde materyalin yoksa youtubeden video izleyerek eksiğini tamamlarsın. Burada olsan ben anlatırdım. Çok da zor değil noktalama işaretleri.
Valla bende acık lise okuyorum 9derste benim var 9dersi merkezi sınavlara seneye kadar verirsem diplamayı alacam allahın izniyle
Çalışmak iyidir calis
Sınav geçti bile
Geçebilirsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?