22-02 arası proje çalışacağım diyorum ama sürekli erteliyorum. Twitter, Instagram'a falan giriyorum ya da geriliyorum. Nasıl çözerim bunu? Özellikle video izlemek çok zor geliyor
3 ay
Sosyal medyayı hayatından tamamen kaldırmak yerine, onu kontrol altına almak için, uzak mesafede bulundurup bildirimlerini kapatabilirsin bu çok işe yarıyor. Ekranı ilgi çekmeyecek biçimde tasarla sadece ihtiyaç duyduğun birincil uygulamaları bulundur. Bunlar zorluyorsa pomodoro gibi çalışma teknikleri uygulayarak sosyal medya süreni belli zamanlara bölebilirsin.
Genç dostum bu erteleme döngüsünü yaşaman çok normal 😊 Hepimiz bazen o sosyal medya girdabına kapılıyoruz ama küçük bir adımla başlamak bile zihnini rahatlatır. On beş dakikalık mini çalışma denemeleri yapabilirsen o gerilimin yavaşça çözüldüğünü göreceksin 💪✨ Kendine karşı nazik olmayı unutma. Kariyer yolculuğunda düzen istiyorsan önce küçük ama sürdürülebilir adımlar atmayı dene 🌿
Cevap
3Cevap
Gerekirse ders çalışırken telefonu kapat ve uzak bir yere koy bir süre sonra alışırsın başlarda zorlansanda
Benimde kpss çalışmam lazim🥲
Zor 😑
Bende de çalışma isteği hiç olmuyor
Çözüm bulamadım ben, hep düzensiz ve yavaş ilerliyorum. Bir kursu bitirmem lazım proje yapıyorum aynı anda ama yok yani izlemek zor
Pomodoro tekniğini uygula
Denedim olmadı
Sende bitiyor sınır belirle sosyal medya için ilk alışirken zorluk olur
İyİ bir hedefin omalı
Uygulamaları kaldır
Pcden giriyorum özellikle Twittera
Engel oluyorsa orayı da sil şahsen sınav sürecinde herşeyi kaldırdim zaten vakit kaybi
Burayı da silecem soru için açtım ama bakalım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?