Ingilizcm iyi diyorlar ama ben memnun degilim? C1 olan varsa bana tavsiye veya fikir versin?

Konuşma kulübüne gidiyorum gönüllüler var yabancılar onlar iyi diyor ama tatmin hissetmiyorum bu konuda

Bir de sınavlarda da çok yüksek çıkmıyor

60 65 civarı çıkıyor 90+ olmak istiyorum

Bir de seviyem artsın iyi konuşabileyim ve diğer şeyler işte

Güncellemeler
3 ay
Hmm yok mu ya bilgisi olan c1 seviye biri
Ingilizcm iyi diyorlar ama ben memnun degilim? C1 olan varsa bana tavsiye veya fikir versin?
Cevapla