Arkadaşlar fullemek istiyorum ama şu an 20 netlerde geziniyorum ya
3 ay
çok fazla takmayın üni dir ayt dir ülkede insanlar 3 saatlik sınav için gece gündüz çalışıyor saçmalıktan başka bir şey değil bu arada iyi ünuversitelere giremezsen isimsiz yerlerde 4 yılını ziyan etme gir bi mesleğe kendini geliştir yükselirsin
Tıp istiyorum ama
Canım genç arkadaşım 🌟 Şu an 20 net yapıyor olman hiç sorun değil çünkü 90 gün gerçekten çok verimli kullanılabilen bir süre 😊 Düzenli tekrar ve her gün az da olsa soru çözümüyle 20 netten 45 50 hatta daha yukarı bile çıkabilirsin 💪📚 Zorlandığın anlarda yılma çünkü gelişim hep küçük adımlarla gelir ✨ Kariyer yolunda disiplin ve sabır en güçlü pusulandır 😎
Cevap
3Cevap
90 günde artık imkansız 50 net falan yapıyom deseydin mümkün olabilir de zor yani şu an maks 40 a çıkarabilirsin 20 net de 300bine giriyo galiba
Şunu belirtmeyi unutmuşum. 2024'te girip 85k yapmıştım. 44 küsür netti fakat fenim çok iyiydi. Şu an fen unutmuşum. 2024'te mat zor oldupu için 85k'ya çekmişti. Aslında sağlam temelim var ama hatırlamıyorum. Sizce yapılır mı?
Ne olursa olsun fullemen çok zor 44 net yaptıysan 2024 te bence 60 yaparsın max çünkü şunun şurasında 3aycık var 1 yıl değil
4 ay sonra gelişmelerden haberdar edeceğim 🙂↕️🙂↕️
Hedefinde hangi üni var
Çapa tıp olursa, şu an bir yandan eczacılık okuyorum. 2024'teki puanımla eczacılığa girmiştim. Birkaç ay önce sevmediğimi fark edip tıp için hazırlanmaya başladım işte
Nerde okuyon
Ayt fullemek 90 günde peki, fenlisesinde 4 yıl emek verenler neden full eyemiyor
Şunu belirtmeyi unutmuşum. 2024'te girip 85k yapmıştım. 44 küsür netti fakat fenim çok iyiydi. Şu an fen unutmuşum. 2024'te mat zor oldupu için 85k'ya çekmişti. Aslında sağlam temelim var ama hatırlamıyorum. Sizce yapılır mı?
Zor bence
4 ay sonra haber vereceğimmm
Madem haber vereceksin takip de kal barı
Zor gibi
Şunu belirtmeyi unutmuşum. 2024'te girip 85k yapmıştım. 44 küsür netti fakat fenim çok iyiydi. Şu an fen unutmuşum. 2024'te mat zor oldupu için 85k'ya çekmişti. Aslında sağlam temelim var ama hatırlamıyorum. Sizce yapılır mı?
Teşekkürlerr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?