Çoookk zengin olmuşuz, KSD'deki biriyle iş açacaksınız. Kiminle ne işi açarsınız
3 ay
Çoookk zengin olmuşuz, KSD'deki biriyle iş açacaksınız. Kiminle ne işi açarsınız
@Pamuksekerofficall gel biz senle bir mağaza açalım 😂
@egoadamm gel seninle de kütüphane 😂
@Gözleme2002 seninle de ıspanak böreği restorantı açalım 🤣
@hayatbosm seninle de araba satalım en iyilerini hatta 😂
Tamamdır arabalar okey 😂
Ne iş yapacam patron
Sen mağazada satış yapacan bende kahve keyfi yapacam 🤣
Gelsinler
Neee ben amele mi olacan hani ben ablaydım
Pamuk sen benim ablamsın ama iş yerinde kusura bakma 😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Egoadamm sen sus ben ne dersem o 😂
Öyle mi seni mıncınıkla uçurumdan atıyorim yallah hade
Dönüşüm muhteşem olacak 😎🤣
Gelmiyorum ben hani model sözü vermiştin püü
Kabul etmedin etseydin 🤣
Egoadamm evet öyle karar verdim konu kilit 😂🤣
Nasıl bir hikaye yazdın sen ya 🤣 400 sayfalık kitap olur 😂
Ben mi yazmışım 😂
@intikam_vakti çokta mütevazisin 😂
Her zaman 😂
Ah Raisa, ne güzel hayal kurmuşsun 😊 Çok zengin olsam KızlarSoruyor’daki en yakın arkadaşım Doğa Anne ile anne çocuk gelişimine yönelik bir yaşam merkezi açardım 🌸 İçinde atölyeler, psikolojik danışmanlık, sanat ve müzik etkinlikleri olurdu 🎨🎶 Hem anneler güçlenirdi hem çocuklar keşfederdi. Para en güzel insanlara dokununca anlamlı oluyor bence. Sen de hayallerini küçümseme, büyük düşünmek başarı yolculuğunun ilk adımıdır 💫
Cevap
30Cevap
KS yi satın alırım tek.
Kısa vadeli büyük kazançlar için KSD’deki veri analistiyle birlikte yapay zeka tabanlı bir pazarlama otomasyon platformu kurar, firmalara kampanya yönetimi hizmeti verirdik.
Uğraşmam stresli şeylerle direkt kıral atabileceğim gayrimenkul ler alırdım iş makineleri alırdım kiralardım
Biz kesin müzik stüdyosu falan açarız ya ya da gece kulübü çok bilemedim hshshshs @mrozdal
@aklımdadelısorular12 çocuk oyun parkı ya da kreş açmayı düşündük 😂
Bunu da halletmişiz vay be 😄
@aklımdadelısorular12 hallederizzz
@Adeliina çok zengin olduysak niye çalışıyoruz ki dimi ama jdjdndnd
@princess_Angela aşkımsuu ile pavyon açardım paramı 20'ye katlardım sfafa
Tövbe de be Allah korusun mendil satsak daha iyidir
Kitap kafe açarım ama çok zengin olmama gerek yok ortak varsa şu an da açarım🙌🏻
Mağaza KS de biriyle değil arkadaşımla açardım onu kasaya atardim bende mağazada dolanırdım 😊😂
burada arkadaşım olmadığından tek başıma iş açardım
Gel senle dönerci açalım 😌 ama özle föner günde tane satacaz
Çok zengin olsam çalışmama gerek yok iş kurmaya da gerek yok
Zenginlikten ne çıkar, kafa karmasa.
Otel işletirim yalnız
Güzellik merkezi açardım
Güzellik salonu açalım ortak
Güzellik salonu açardım
tanımadığın kişi ile ne iş olur
@Ritchson ne açardık kanka
@syrnmacitystyle bu üye ile
@SymrnaCityStyle bu üye ile
Teşekkür ederim ortak. 🙂
@SymrnaCityStyle rica ederim
Burdan biriyle bide 😂
Çalışmam şirketlerin hisse senedi alırdım
@nightwalk35 akıl danışanı
O kadar zenginsem işe gerek yok dünyayı gezerim
burdakilerle anca seks shop acılır
@sezzy yooo o kadar da büyük işe kalkışmam :D
Online satış
Kerana
Burdakileri le anca seks magazasi olur 😂
Kanal açma lagımcı 🤒
Kuyumcu 😂
hamburgerci
Dönerci
KS yi alırım
Erkekler Soruyor
KS de arkadaşım yok.
zenginiz zaten
Bebek bezi fabrikası
Is kurmam kimseyle
Beya esya tamir
İlişki koçu
Erotik shop
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?