Adım Kezban, arkadaşlarım vs dalga geçiyorlar veya şaka yapıyorlar, ikinci isim eklemek istiyorum mesela Sude falan gibi bir isim
3 ay
Adım Kezban, arkadaşlarım vs dalga geçiyorlar veya şaka yapıyorlar, ikinci isim eklemek istiyorum mesela Sude falan gibi bir isim
İsmini mahkeme ile değiştir ya da ikinci isim koy fark etmez, sonra bunu çevrendekilere duyur. Eğer hâlâ kezban diye seslenirlerse onları uyar, devam eden olursa da bir daha konuşma.
Canım Kezban, önce şunu bilmeni isterim 🌸 19 yaşındasın ve kendi hayatınla ilgili kararları alma hakkın var. İkinci isim eklemek hukuken mümkün ✅ Nüfus müdürlüğüne başvurarak isim ekleme talebinde bulunabiliyorsun. Süreci araştırman iyi olur, bazen mahkeme yoluyla da ilerleyebiliyor.
Ama şunu da söylemek isterim 💛 Bir isim insanın değerini belirlemez. Dalga geçenler senin ismini değil kendi olgunluklarını gösteriyor. Eğer ikinci isim seni daha özgüvenli hissettirecekse yap tabii 🌿 Yeter ki bunu başkaları sustu diye değil, sen mutlu olacağın için yap. Hayat senin yolculuğun, direksiyon da sende 🚀
Cevap
5Cevap
Ekle de e arkadaşlarını değiştirmeden sorunu çözemezsin ki
Nasıl yapabilirim isim eklemeyi
hemen mahkemeye başvur kezban arapçadır ve Türkçe anlamı yalancı demektir
Kezzy deseler hoşuna gitmez mi?
Su ekle. Kezbansu olsun😄
Adını değiştir istersen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?