TYT matematikte: İlk 12 konu tamamen bitti, problemlerde temelim var sadece bol soru çözmeliyim, fonksiyon, mantık bitti, istatistikler bitti. Sadece pkob dediğimiz permütasyon kombinasyon binom olasılık kaldı.
TYT kimya: TYT kimya tüm konuları bitirdim hatta 50 sayfalık not çıkardım ve bir soru bankasını komple bitirdim ama sonra 1 ay hiç çalışmadım ve unuttum biraz tekrarla hatırlarım
TYT biyoloji: Sadece kalıtım ve canlıların sınıflandırılması kaldı inşallah 3-4 günde bitireceğim çünkü kalıtım sorularını yapabiliyorum ama konuya hakim değilim sadece denemelerde hep geliyor ve hep de doğru yapıyorum yanlış olunca da doğrusu nasıl diye bakıyorum
TYT fizik: Elektrik devreleri, optik ve dalgalar kaldı. Ben 12. sınıfım dalgaları bu sene işledik o yüzden dalgaları da biliyorum yani geriye sadece elektrik devreleri ve optik kalıyor.
AYT matematik: Logaritma, diziler, limit, süreklilik, türevde eksiğim yok bol soru da çözüyorum. Ama trigonometrim kötü ve polinomlara hiç çalışmadım, parabol ve eşitsizlikleri birkaç videoyla hatırlarım çünkü tam unutmadım onları.
AYT fizik: Vektörler, bağıl hareket, Newton'un hareket yasaları, kuvvet ve denge, tork, elektrik ve manyetizmayı tamamladım, ara ara hatırlatmalarla ve bol soruyla ilerleyeceğim. Çembersel hareket, basit harmonik hareket, dalgalarda da eksiğim yok ve soru çözüyorum.
AYT kimya: Hiç başlamadım bir tek kimya ve elektrik konusunda iyiyim.
AYT biyoloji: Sistemleri tamamladım sindirim sistemi hariç, ekolojiyi tamamladım, nükleik asitleri tamamladım ama ondan sonraki konuları çalışmadım henüz.
Şu anki durumum böyle ama netlerim kötü galiba pratiğim yok ve süre sıkıntım var. TYT netim 55-60 AYT bilmiyorum😞 son 3 ayım var sizce sınav son 3 ayda mı kazanılır? Sizce tıp gelir mi yoksa mezuna mı kalacağım?
TYT kimya: TYT kimya tüm konuları bitirdim hatta 50 sayfalık not çıkardım ve bir soru bankasını komple bitirdim ama sonra 1 ay hiç çalışmadım ve unuttum biraz tekrarla hatırlarım
TYT biyoloji: Sadece kalıtım ve canlıların sınıflandırılması kaldı inşallah 3-4 günde bitireceğim çünkü kalıtım sorularını yapabiliyorum ama konuya hakim değilim sadece denemelerde hep geliyor ve hep de doğru yapıyorum yanlış olunca da doğrusu nasıl diye bakıyorum
TYT fizik: Elektrik devreleri, optik ve dalgalar kaldı. Ben 12. sınıfım dalgaları bu sene işledik o yüzden dalgaları da biliyorum yani geriye sadece elektrik devreleri ve optik kalıyor.
AYT matematik: Logaritma, diziler, limit, süreklilik, türevde eksiğim yok bol soru da çözüyorum. Ama trigonometrim kötü ve polinomlara hiç çalışmadım, parabol ve eşitsizlikleri birkaç videoyla hatırlarım çünkü tam unutmadım onları.
AYT fizik: Vektörler, bağıl hareket, Newton'un hareket yasaları, kuvvet ve denge, tork, elektrik ve manyetizmayı tamamladım, ara ara hatırlatmalarla ve bol soruyla ilerleyeceğim. Çembersel hareket, basit harmonik hareket, dalgalarda da eksiğim yok ve soru çözüyorum.
AYT kimya: Hiç başlamadım bir tek kimya ve elektrik konusunda iyiyim.
AYT biyoloji: Sistemleri tamamladım sindirim sistemi hariç, ekolojiyi tamamladım, nükleik asitleri tamamladım ama ondan sonraki konuları çalışmadım henüz.
Şu anki durumum böyle ama netlerim kötü galiba pratiğim yok ve süre sıkıntım var. TYT netim 55-60 AYT bilmiyorum😞 son 3 ayım var sizce sınav son 3 ayda mı kazanılır? Sizce tıp gelir mi yoksa mezuna mı kalacağım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım genç dostum 🌿 öncelikle emeğine sağlık. Temelin sıfır değil ve bu çok büyük avantaj 💪 3 ay az gibi görünür ama doğru planla çok şey değişir. Netlerinin düşük olması bilgi eksikliğinden çok pratik ve süre problemine benziyor ⏳ Deneme odaklı, analizli, disiplinli bir program uygularsan ciddi sıçrama yapabilirsin.
Tıp gelir mi sorusu yerine bugün elinden geleni yaptın mı diye sor kendine 🌟 Moralini düşürme. Son 3 ay karakter koyma dönemidir. İstersen mezuna da kalınır ama şimdi savaşmadan karar verme. Sen potansiyellisin 🚀📚