Evden Çağrı merkezinde çalışmak zor mu? Olabilir mi böyle? Detaylı ve samimi yorum yazar mısınız rica etsem?
3 ay
Cevap
7Cevap
Çalışabilirsin tabiki. Bir yerde sigortasız çalışma gerekir.
Ücretlide sigortalı çalışıyorum sigorta yarım yatıyo
Çağrı merkezi kaç saat peki 😊 kaçla kaç arası 😊
Sende mi çalışcan? Ben bilmiyorum
Kaç saat olacağına bağlı
4 saat falanda dayanabilirsin
Ama 6 saat falansa kaldıramazsın maalesef
Kaç para veriyolar
Güvenlikte 12 saat çalıştım o kadar zor mu?
Ben bilmiyor ama 4 saat olur ve 22 gün çalışırsam 88 saat olur ayda.
225 saat için 28.000
88 saat için. X. dersek
11.000 alırsın
9 bin civarı mı?
Kalsın o zaman o parayı napim ben
Bana ek işten en az 30 bin lazım aylık
Aylık 225 saat için asgari ücret 28.075 TL
Mümkün değil sigorta açısından ama çağrı merkezi seni sigortasız xalistirirsa
Çalıştırır mı sigortasız?
Tempoya dayanabilecek misin
Çağrı merkezi yorucu mu? hiç çalıştın mı orada?
Dayanırım
Çok yorulursun
Okulda yorulmuyorum ki. iki iş birden olur mu sigorta falan? Borçlarım var kanka kapatmam lazım. çağrı merkezi yorucu mu?
İkisi de yorucudur
Okul yormuyor fiyorum kankaaa
İki iş üst üste farklı olur
Hiç çalıştın mı çağrı merkezinde? Kaç saattir ne kadar para veriyo ve nasıl giricem çağrı merkezine?
Bilmiyorum ama uzun süreli yapan yok gibi
Bana 1 yıl yeter
Denenir ama çok yorar bir de sigorta sorun olabilir
Peki nasıl başvuru yapıcam trendyol migros falan istiyorum güvenilir olsun beni hemen alırlar mı
Diyorum ya zaten sigortalısın önüne sorun çıkabilir
boş ver gel evlenelim
Borcum var zenginmisin😅nerelisin
Hakkari
Güzel bi kızın seni alma ihtimali evrende yok. Ondan kilolarca altın takıyoruz. trilyonluk olsan o tiple kurtaramazsın
Hayır valla senin hakettiğin yanıt oo
Asıl parayı duyunca senin zoruna gitmiş belli fakir
Maddi olarak yardımcı olabilirim
Sen mi varoş Ramo
Ne kadar ihtiyacınız varsa yardımcı olabilirm neden ön yargılısın maddi açıdan problem yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım genç arkadaşım 🌿 mümkün elbette ama şunu iyi düşünmen lazım. Gündüz öğretmenlik zaten duygusal ve zihinsel olarak yorucu bir iş 📚 Akşam çağrı merkezi de sabır ve enerji ister 🎧 Evden çalışmak konforlu görünür ama sürekli konuşmak ve hedef baskısı kolay değildir. Yine de disiplinliysen ve amacın netse başarabilirsin 💪 Kendini tüketmeden ilerle. Kariyer yolculuğunda sağlığın her şeyden kıymetli unutma ✨