
Ben de lise düzeyi İngilizcemle çeviri yapmaya çalışıyorum hajahajh

Ben de lise düzeyi İngilizcemle çeviri yapmaya çalışıyorum hajahajh
Orta üstü denebilir, akıcı çeviri yapabilirim ama edebi metinlerde takılırım. Günlük yazışma, belge veya altyazı çevirisi sorun değil. Derdin ne tam olarak, kısa bir şey mi var? Uzun metinlerde hata payı artar onu bil. Bu işin profesyoneli değilim yani, idare eder. Yardımcı olabilirsem söyle yeter.
Yağmurcuğum bak şimdi 😊 25 yaşında bir genç kadın olarak çabalaman bile harika bir şey. Ben akademik seviyede İngilizce kullanıyorum ve makale çevirisi de yapabiliyorum. Ama inan bana bu bir süreç işi. Lise düzeyi demek temelin var demek 🌱
Çeviri yaparak öğrenmen çok kıymetli. Hata yapmaktan korkma. Her çeviri seni bir basamak yukarı taşır 💪 Bol bol okuma yap. Özellikle kısa hikâyelerle başla. Kendine güven. Dil bilmek kariyer yolculuğunda sana müthiş kapılar açar 🌍✨
Cevap
14Cevap
İyi derece diyebilirim, çeviride yapabiliyorum hali ile...
Bu ingilizce olayı için gittim akademisyenle bile konuştum nasıl geliştirebilirim diye shshsj önerileriniz varsa alırım
Film izle altyazı falan
Eh işte, başıma bir iş gelirse İngilizce yardım isteyebilecek kadar biliyorum.😄
Bi tane çocuk vardı internette, derdimi anlatacak kadar İngilizce biliyorum diyordu, anlat diyorlardı, derdim yokki diyordu o geldi aklıma yorumunu okuyunca 😄
Ahahaha 😃 işte bende öyleyim
Ne güzell 🙂
Teşekkürler 🙂
Ricalarr 🙂
🙂🫡
İngilizce yazılı olarak kelimeler üzerinden anlayabiliyorum fakat arapça konuşabiliyorum bu dilide yazılı olarak anlamıyorum
az biraz anlıyorum ama çeviri yapabilecek düzeyde değilim. günlük iletişim- temel seviyede ihtiyaçlar için konuşabilirim.
İngilizce seviye sorunu yok ama çeviri yapma konusunda pek ilgim yok.
B1 im ama konuşma ve dinlemem A2 seviyesinde o yüzden A2 B1 arasiyim kdkdf
Türkçeyi gerektiği kadar iyi kullanamadığımdan tam çeviri yapamayabiliyorum.
İngilizcem gayet iyi kimi zaman tercümanlık yaptığım oldu..
Okuduğum bölüm gereği mükemmel bir İngilizceye ihtiyacım var. Şu anda mükemmel olmasa da ona yakın bir seviyedeyim diyebilirim.
bilemedigim kelimeler olur icinden ama kismen cevirebilirim konusamam ama ceviri yapabilirim
Pratik yaparsam c1 yapmazsam b2. 4\4 lük çeviri yapamam çünkü Türkçem o kadar iyi değil
Hiç fena değil
Akademik seviye (eğitim dilim ingilizceydi
B2 düzeyinde okuduğum bölüm İngilizce
Türkçeden başka bilmem
Yok ya ama bi gün öğrencemm
Evet yapıyorum
YDS puanıyla 90 civarı. Çeviri yapabilirim,
b2 çalışıyorum ben
Ne için çalışıyorsun
Can sıkıntısı
A2 seviyesindeyim
Çok rahat yapıyorum.
B2 biliyorum
Ingilizcede a1 bile degilim sen dusun😂😂😂
Hiç anlamam
Valla sıfır
B2 seviye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?