Ve sonunda. Yıllardır emek verdiğim çalıştığım yerden ayrılma kararı almıştım ve bugün itibariyle iş yerimdeki son saatlerimi geçiriyorum. Bir değişikliğin zamanı gelmişti 😀
3 ay
Ve sonunda. Yıllardır emek verdiğim çalıştığım yerden ayrılma kararı almıştım ve bugün itibariyle iş yerimdeki son saatlerimi geçiriyorum. Bir değişikliğin zamanı gelmişti 😀
Cevap
10Cevap
sık iş değiştirmek riskli
Sanırım patronlara, ukalalara, kibirli insanlara tahammülüm olmadığı için çok uzun süre bir yerde çalışamayabilirim :)
Riskli ama.😂
23 sene oldu şu an ki işyerimde. Muhtemelen de emekli olana kadar devam ederim. Ben istikrar severim.
Maşallah
Bence mola ver sil baştan yeni kapılar aç yeni döngüler yükselişler yeni ortamlar seninle olsun
Yok ya ben zaten yeni iş falan ayarladımda ayrıldım 😂daha iyi şartlar daha iyi maaş falan
O zaman relax moddasn
Hee 😂 millette şaşırıyor ya sen niye gidiyorsun bu kadar keyiflisin diye 😂
Aynen öyle
Hakkında hayırlısı olsun umarım daha iyilerine denk gelirsin
Geldim zaten ya. Gelmesem bırakmazdım😂Da bakalım göreceğiz
Umuyorum bende 😂 Sağol
Hakkında hayırlısı olsun diyelim kolay değil vardır kendince haklı sebebin
Var var 😂
Ben de ayrıldım iki yıl oluyor. İlk işimdi. Sık iş değiştirme taraftarı değilim.
7 yıl çok sık sayılmaz ama ya 😂
Aynen sizinki de sayılmaz 😬
Maalesef değiştiremiyorum 😅 Hakkında hayırlısı olsun
Olur ya.😂
Ben de ayrıldığımda bayağı zorluk çekmiştim ama Engelli olduğum için çok büyük için çalışamadım demek ki nasibin o kadarmış hayırlısı olsun
devlete girmeden önce ben de öyleydim 3-4 ayda bir iş değiştirirdim
3-4 ay çok kısa ya
Aynen, hayat değişim istiyor, aksi halde boş ver.
Yaaa noldu hayirdir? 🙁
Senin icin hayirlisi olur umarim 🙏🙏
Hayırlısı olsun senin için..
Aynı yerde maksimum çalışma sürem 2 yıl
1 yılda 6 kez iş değiştirmişliğim var. Ama hepsi patronların çakallığı yüzünden. Çakallığa gelemiyorum ben. En iyisi kendi işinin patronu olacaksın.
Yani en az 70-80 yer değiştirmişimdir reis 😅
Hiç iş değiştirmedim şimdiye kadar
O eski şirketim için geçerli 😂
Senden halliceyim bende dün istifa ettim 👌
İyi denk gelmiş bari 😂😂
Hayırlısı olsun
Oldu diye düşünüyorum 😂
İnşallah 😂
Hayır yıllardır aynı işteyim.
Ne güzel sıkılmadın mı hiç
Neden ayrıldın gelen gideni aratmasın
3 senedir ayni isteyim
Haklarını alabildin unarım?
Kendi isteğim ile olmasına rağmen iyi bir şekilde yolları ayırdığım için aldım
Hayırlı olsun
değiştirmem
Özelsektör boş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
34 yaş hayatın en güçlü dönemlerinden biri güzel kardeşim 🌟 Değişim cesaret ister ve sen o adımı atmışsın 👏 Ben çok sık iş değiştiren biri olmadım ama akademide bile insan bazen yönünü yenilemek ister. Önemli olan kaçmak değil büyümek için adım atmak 💭 Sen bu kararı farkındalıkla verdiysen arkası gelir. Unutma kariyer bir maraton. Yön değiştirirken kendini geliştirmeyi asla bırakma 🚀📚