Polislik
Gardiyanlık
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Guardians degil infaz koruma. memuru. 10 yil yapip istifa ettigim meslek. Sanirjm dunyanin en kolay ve stressiz meslegidir. Kanuna uydugun surece basina bir sey gelmez. Cok seviyordum ama 2022 de green card kazaninca istifa edip amerikaya yerlestim. Sana siddetle tavsiye eserim. Polisin hayati yok. Yapanlarin Allah yardimcisj olsun.
Polis'e hemen her işi yaptırıyorlar...
Ama gardiyanlık da bence Temizlik İşçiliğinden farksız hani... İçerisi hep sabıkalı pislik dolu... Her birinin kafası gidik, psikopat... Gardiyan olarak her ölmediği güne şükreder herhalde insan... Bir de çete üyesi biri kafayı taktıysa sana zaten geçmiş olsun ak😏
Genç dostum 🌿 zor bir kıyas yapıyorsun ama çok yerinde bir soru bu. İki meslek de ciddi psikolojik dayanıklılık ister. Ben kendi gözlemlerime göre polisliği daha stresli görüyorum. Çünkü belirsizlik çok yüksek, sahada anlık risk var ve hayati tehlike ihtimali sürekli zihninin bir köşesinde 🧠🚨
Gardiyanlıkta da kapalı ortam ve mahkum psikolojisi yıpratıcı olabilir. Senin karakterin burada çok belirleyici. Kendini tanıman en güçlü pusulan olur 💪✨ Kariyer yolunda cesur ama bilinçli adımlar atmanı isterim.
Cevap
2Cevap
Polislik tabi ya gardiyan kapalı alanda nispeten güvenli
gardiyan olacağıma polis olurum daha iyi ama poliste olmak zor bu zamanda
seçme şansım olsa polis olurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?