31 yaşında ausbuilding yapmak istiyorum? Sizce olur mu?

Amacım yurt dışına yerleşmek. Belli bir uzmanlığım yok. Üniversite mezunuyum ama tabii ki alanda iş bulmak Türkiye'de mümkün değil. İşin özeti evlilik vs düşünmüyorum ve elimden gelenin en iyisini yapıp yurt dışına yerleşmek istiyorum. Burada şehir bile değiştiremiyorsun ben ülke ülke gezmek istiyorum. Bu ausbuilding de cefası olsun.

31 yaşında ausbuilding yapmak istiyorum? Sizce olur mu?
Cevapla