Öğretmenlik yapmaya isteğim yok, herkes 60 bin maaş diyor ama gerçekten değmez mi?

Yapmak istemiyorum herkes tutturmuş yok 60 bin maaş var bilmem ne bir kere denedim değmez herkes sanıyor sadece çocuklar var bunun velisine hesap ver müdüre hesap ver öğrenciler ayrı bela öğretmenler odası beş para etmez insanlar hepsinin burnu havada yok bayram yok etkinlik yap asla değmez buna düz memur ol daha iyi kafayı yiyeceğim

Öğretmenlik yapmaya isteğim yok, herkes 60 bin maaş diyor ama gerçekten değmez mi?
Cevapla