Yönetici beni herkesin icinde rencide etti, siz yasadiniz mi?

Benim alakam bile olmayan konudan, BEN ŞU AN SANA GERİ BİLDİRİM veriyorum diyerek 10 kişinin ortasında bağırdı. Kendi stresini yönetemediği için hıncını sürekli birilerinden alıyor. Çok üzüldüm, 2 gündür kendime gelemiyorum, işe karşı da oldukça isteksizim. Daha önce bazı tavırlarıyla ilgili uyarı da bulunmuştum ama bu şekilde bi çıkışması ilk kez oldu, başkalarına gayet ılımlı ve sıcak. Açıkçası hiç iyi hissetmiyorum, aslında çalışma mecburiyetim yok istifa etsem ederim ama cv de boşluk çok 32 yaşına gircem daha 5 yıllık deneyimim var.

Yönetici beni herkesin icinde rencide etti, siz yasadiniz mi?
Cevapla