İş arama sürecinde kimse dönüş yapmıyorsa ne yapmalıyım, nasıl bir yol izlemeliyim?

Daha önce 6 yıl kurumsal firmada çalıştım doğum yaptığım için ayrılmıştım tekrar işe başlamak istiyorum ama çoğu yer dönüş yapmıyor fikir yazabilir misiniz

İş arama sürecinde kimse dönüş yapmıyorsa ne yapmalıyım, nasıl bir yol izlemeliyim?
Cevapla