Arkadas olmaya calıstıgım kısıler bana hıc soru sormuyor sen nasılsın demıyorlar. Neden?

İletişim becerileri bu kadar mı düşük? Ben sohbeti taşımaya çalışıyorum hep konu bulmaya çalışıyorum başıma dershanede 3 kere geldi?
Arkadas olmaya calıstıgım kısıler bana hıc soru sormuyor sen nasılsın demıyorlar. Neden?
Cevapla