Sizce etkili CV hazırlama teknikleri neler olabilir?
Nelere dikkat edilmeli?
Yöneticinin ilk bakışta dikkatini çekecek CV nasıl hazırlanır?
Nelere dikkat edilmeli?
Yöneticinin ilk bakışta dikkatini çekecek CV nasıl hazırlanır?
şöyle söyliyim yaratıcıklıkla ilgili bir departmanda calısmadıgın surece cvnın cok bır etkinliği yok kiii cv in direk yonetıcıye degıl bizlere insan kaynakları departmanına gelıyor öyle cok seyle doldurma sacma sapan seylerı yazma.. Gerekli bilgileri vermen yeterli kimse cv den etkilenmez mülakat aşamasında hersey bellı olur.
tamam da mülakata çağırmak için cv e bakmıyor musunuz neye göre gel bir konuşalım görüşelim diyorsunuz?
yetkinliklerine tecrübene.. sen basvurularını nasıl yapıyorsun ınternet uzerınden sitelerden degıl mı? elle mi cv götürüyorsun oyle bır sıstem kaldı mı? ınternet sıtelerındekı cvlerde standarttır..
direk firmanın sitesinden yapacağım farklı bir şehirde çünkü, bazılarını da şirkete gidip
netten bakmıyorlar kii
netten bakılıyor buna emın olabılırsın bırcok kurumsal fırma karıyer. net secretcv ya da yenibiris gibi sitelerde aramalar yapıyor ılan verıyor kurumsal olmayan yerler genelde bu sekılde.
sonuc olarak sunu belırteyım basvuracagınız departmana yonelık cv doldurun abartı seyler doldurmayın cvnıze bosuna bılgı kırlılığı kişinin elenmesine yol acar
pekii teşekkürler :)
Mail adresi ver etkili cv örneği atayım. Bunun üzerine ders bile aldım ben.
burdan atamaz mısın?
teşekkür ederim :)
ee tabisii :))
Gerçekten en önemli konularda biride etkili CV hazırlamak, fakat iş başvurusu yapacak kişiler çoğunlukla buna önem vermiyor. Bir ara sabancı holdinge başvuru yapmak için gidecekti bu yüzden kaliteli bir CV hazırlamam gerekiyordu. Google'da bu konuyla ilgili bir araştırma yaptım ve çıkan sonuçları inceledim. Sonuçlarda bana en iyi sonucu veren alimutlu.com.tr/.../etkili-cv-hazirlama-teknikleri-ve-hazir-is-basvuru-formu-ornegi adlı site oldu. Bir öncelikle sitede hazırlanan hazır iş başvuru formu ve CV örneği indirdim ve doldurdum. Ardından bir ön yazı hazırladım ertesi gün başvurumu yaptım. Artık şanstan mı yoksa bu arkadaşın hazırladığı CV'den mi kabul edildim bilemiyorum. :) ama işe yaradı..
Cevap
11Cevap
Aldığın eğitim, ve sertifikalar çok önemli, çalıştığın ve yaptığın görev birimleri önemlidir...
onları zaten belirtiyorum da nasıl yazarsam dikkat çeker, sıfır tecrübe staj harici.
İnternette örnekler vardır muhakkak bir kontrol et derim
Mesela iş tecruben yok ama cv ne şu işte çalistim diye yazdin. O is yerinin sahibinide ayarladin, ararlarsa burda calisti diyecek. Boyle olsa bile insan kaynaklari yalan soyledigini anlar mi?
nereye girecen çok merak ettim, bu kadar zahmet bir mağaza içinse :)
değil mühendisim
cv yi pek ipleyen yok artık, alacakları varsa alırlar, önemli olanda mülakat, orda etkili ol
mülakata gitmek içinde önce bir cv. e bakıyorlar
olanı yaz o zaman, etkilisi metkilisi yok bu işin, uydurma bişey yapma sakın
uydurma olmayınca etkili lazım işte sorudan bağımsız çalışıyorsun heee
bitirdiğin üniversiteyi yazıp, yanına okulun en havalı kızıydım mı yazacan? anlamadım etikili cv yi yaaa :)
soruyorum işte ik bakıpta etkilenecek mülakata çağıracak bir cv nasıl olur diye soruyorum bilsem sormam dimi
www.kariyer.net/.../
aha bizzat membahı sana :)
tşkler :D ama seni bir başka akrep olarak sevmedim hee
bende sana bayılıyodum hee :)
hee bys :)
ilk maaşınla hediyemi gönder bys :)
sen asıl hayırlı olsun hediyeni gönder şirkete bys :)
ingilizce hazırla bı tane ve bı tanede cd olarak hazırla
Türkiye de şirket için mi ingilizce hazırlayayım gerekli mi?
cd derken?
kurumsallarda ıngılızce cv çok önemli
evet bır tanede cd ye kaydet çünkü ık beğenırse evrak değil dırek format olarak birim müdürüne mail atar bunlar henüz yaygınlaşmamı durumlar ülkemızde ancak kurumsal ve yabancı fırmalarda fazlasıyla etkılı
sanırım ingilizce seviyesi için direk biliyorum yazılana değil de kanıtlı görmek istiyorlar ondan ingilizce öneriyorsun değil mi? ama internetten başvuru yapacağım için cd yapamam
bide ön mektup ne kadar gerekli?
ınternetten başvuru yapıcaksan hıç şansın yok
bunlar çok değer görmez bı şekılde ık ya dırek ulaştırmaya çalış
adres öğren bı şekılde dıre yolla
yani şirketin adresine mi yollayayım? önden arasam böyle böyle başvuru yapmak istiyorum diye yolla dese bakmaz mı
valla şimdi bacakların beyinden daha çok prim yaptığı bu ülkede, gömleğinin ilk 2-3 düşmesi açık ve çekici gösteren bir gözlük takarsan alamayacağın iş yok ;)
tamam azıcık büyü sonra götünü başını açar prim yaparsın ;)
Cv falan boş, tanıdığın var mi?
referansa ekleyeceğim oku kısmı ama cv de lazım
Torpilin varsa cv boş.
Eğitim şart
yani?
okulları şişir biraz. sertifika falan
5 okulda okumadık okulları şişir nedir ya
işime yaradı. koç. net de çalışıyorum şu an . bilgi paylastım kızma ya
ne yani araştırmıyor olamazlar okulunu koç. net ne?
serfitikalara dikkat etmiyorlar mı bakmıyorlar getir demiyorlar mı
hayır? tek diploma yetiyor. çoğu yer böyle zaten
kurumsal bir yerde mi çalışıyorsun işin ne
evet kurumsal. 7x24 hizmet birimi. Biri ADSL
nasıl incelemiyorlar ya kurumsalda
abartmayacaksın. süslemeli kelimelerle bilginin çoklugunu göstereceksin. ben meslek yüksek okuluna gittim bitti. bir kursa gittim. bunları yazıyorum yapabildiklerimin yanında okul üstün başarı onur belgesi falan filan yaz bunlar zaten istenmez. üniversiteler ders yardımcısı falan süsle kelimeleri. tutuyor emin ol. en iyi ben anlarım seni. he bide özgüven bilgisi ver. aradığınız kişi benim gibi.
cv nin kişisel özellikler kısmına yazcam yani bunları :D özgüvene girersek bu şirketi üstüne yapar gelir derler
pişman olmazsın. tesekkur et yeter basarılı olunca :)
hayırlısı inşallah olur :)
insallah
sadece tecrübe
nasıl yani?
yeni mezunum yani staj harici tecrübem yok
iyi ki hatırlattın :D :D
onları sergilemek için cv e bakıp mülakata çağırmaları lazım :D
yani gidip kendim vereyim cv. i
iyi de kapıda güvenlik demeyecek mi kime geldin diye kurumsallarda içeri alınmıyorsun ki sonra ik yı arıyor böyle böyle sana bıraksın diyor ya görüyorlar cv'yi ya görmüyorlar sen haber bekle dur
kokulu kağıda yazılı olması
Memeni aç en garant yol
Bnde işten cikip iş bulcam cok kötü be piyasa 😁
sulu yoruma gerek yok
soruyla bir alakası olmayan bir cevap dolayısıyla sulu.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?