Üstten ders alırken yoklama zorunlu mu, sadece sınavlara girsem yeterli olur mu?

arkadaşlar ben önlisans 2. sınıfım okuyorum ve geçen sene 1. sınıfta bahar döneminden alttan 2 tane dersim olduğu için bu sene bahar döneminde o alttan iki dersimi almak zorundayım ve benim bu dönem zorunlu derslerden 1 adet dersle çakıştığı için bu dönemin dersini alamadım seneye o dersi almak zorunda kaldım şimdi ben sadece sınava mı gidip geleceğim yoksa derslere gidecek miyim.

Üstten ders alırken yoklama zorunlu mu, sadece sınavlara girsem yeterli olur mu?
Cevapla