Arkadaslae mezuna kaldım. Annem artık 18 oldugum ıcın ıhtıyaclarımı karsılamıyor. Onun gorevı degıl mı bu?

Gıt calıs ya da unıversıteye gıt dıyor. Bu sene ıstemedugım bolume gıdıcem artık hamgısı gelırse. Ev cehennem gıbu
Arkadaslae mezuna kaldım. Annem artık 18 oldugum ıcın ıhtıyaclarımı karsılamıyor. Onun gorevı degıl mı bu?
Cevapla