Gıcık, nankör çalışma arkadaşlarıyla nasıl baş ediyorsunuz KScanlar?

saat 10dan 17.00a kadar canla başla kizin işini bitirdim bana mesainin bitmesine son 4 dk kala neden boş durduğumu sordu 🤦‍♀️🤦‍♀️ halbuki patron geldi onunla konuşuyorduk yani nedennn cidden artık 0 çaba olucam yaaa

Gıcık, nankör çalışma arkadaşlarıyla nasıl baş ediyorsunuz KScanlar?
Cevapla