Çocuklarımız artık okuyup yıllarını harcamak istemiyor siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Ceketimi satarım çocuğumu okuturum
noktasından, acaba okutarak hata mı yaptık noktasına geldik. Okumuşları okuduklarına pişman ettik. Egitim, diploma yalan oldu kamuda diplomasız işci olmak lazım şu zaman. Nitelikli azınlık; niteliksiz çoğunluğa yenildi. Diploma gerektirmeyen işler gerektirenlerden fazla kazanır oldu.
Çocuklarımız artık okuyup yıllarını harcamak istemiyor siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla