Okulda beni rahatsız eden kekoları polise şikayet etsem sorun çözülür mü?

Sürekli zorbalık yapıyorlar zorla paramı istiyorlar şiddet küfür tehdit dalga geçme. Bende susuyorum öğretmene müdüre şikayet etsem bir şey yapacağını sanmıyorum zaten çoğunun sabıkası var. Mesela Ahmet minguzzi, atlas bunlar geliyor aklıma, çete falaniz diyorlar bilmiyorum çıkmazın içindeyim biran önce okul bitsin istiyorum üniversiteyi falan düşünemiyorum bile. Ne yapacağım sürekli moralim bozuluyor okula gitmek istemiyorum.
Güncellemeler
4 ay
Şikayet edersem daha çok üzerime gelirler mj
Okulda beni rahatsız eden kekoları polise şikayet etsem sorun çözülür mü?
Cevapla