Üniversite okumak mı yoksa saglık meslek hemşirelik gibi garantili meslekler mi daha mantıklıydı?

Kimse bana ergenlikte sağlık mesleğe git demedi diyenler de hemşirelikle altan alta dalga geçen tiplerdi şimdi sen ergen çocuğa hemşireler hizmetçi pis iş yapıyor zekaları doktorluğa yetmemiş dersen o çocuk gider mi o liseye, o kadar okul ünv okudum boşa gitti işe girerken bin tane sınava girip çıkıyorsun mülakatta tipsiz gariban diye eliyorlar yazıklar olsun üstelik bin tane sınav mülakatla girdin diyelim hemşireden yine az kazanıyorsun…Kamuda avukat hemşire kadar alıyor özelde asgari ücret belki…

Üniversite okumak mı yoksa saglık meslek hemşirelik gibi garantili meslekler mi daha mantıklıydı?
Cevapla