Kontenjanı 0 olan okula nakil olabilir mıyım (en azından başvurma şansım var mı) ?

Ailem bosandı sağolsunlar 12. sınıfın 2. dönemi nakil aldırmak zorundayım. 15 tatilde nakiller kapalıydı zaten. Bugün acılıyor 2 Şubat 00:45 te. Kontenjan 0sa alınmam biliyorum ama Mart ayına kadar haftalık sanırım. Ne bileyim en azından başvurum gözükür mu orada başvurabilir mıyım? Çünkü mesela bu hafta ordan biri giderse beni alma şansları var diye düşünüyorum ama. Tabi kesin değil.

Kontenjanı 0 olan okula nakil olabilir mıyım (en azından başvurma şansım var mı) ?
Cevapla