Optisyenlik okurken optikçide işe başlıyorum, maaş alır mıyım yoksa bedavaya mı çalıştırırlar?

optisyenlik okuyorum arkadaşlarım çalışıyor istedikleri yerlere gidiyorlar bense babama ne aldığımı bile hesabını vermek zorundayım sıkıştırdım onu biraz bana iş bul diye bir optikçi ablanın yanında iş bulmuş demişki abla gelsin işi öğrensin. acaba bana maaş verir mi yoksa bedavaya mı çalıştırır

Optisyenlik okurken optikçide işe başlıyorum, maaş alır mıyım yoksa bedavaya mı çalıştırırlar?
Cevapla