Mezuna bıraktım, YKS için part time iş ve dershane planım mantıklı mı?

Bu yıl mezuna bıraktım. Olacak gibi değil, sıkıntılı bir dönem geçirdim ve artık hayalini kurduğum, potansiyelim olan yerlere ulaşmam bu yıl için bir hayal oldu. Sınav stresini ve yükünü biraz olsun hazirana kadar bırakmak istiyorum. Çünkü şu an ağır geliyor. Onun yerine part time bir işe girip yks yi biraz zamana yaymayı düşünüyorum. Evde kalıp disiplin kurmak çok zor o yüzden eylül ayına kadar para biriktirip dershaneye gitmek istiyorum. 7 ay boyunca da istikrarlı ama çok da kasmadan tyt yi tamamen halledip ayt ye ufak bir başlangıç yapmak istiyorum. Size bu süreç aşırı zor olur mu? Bu kararı bu aydan vermek, sınava tam 4 ay kala mantıklı bir hamle mi?

Mezuna bıraktım, YKS için part time iş ve dershane planım mantıklı mı?
Cevapla