Kendine zarar veren arkadaşı gizlice okul pedagoguna söylemek ihanete girer mi?

Bir arkadaşım psikolojik olarak çok kötü durumda kendine zarar veriyor ve bir uzman desteği kabul etmiyor aynı okuldayız ve ona yardım etmek istioruz kendine bişi yapucak tekrar dye korkuyoruz her şey bittiğinde ozmn niye söylemedik kimseye diye pişman olmamak için szhce okulumuzdaki pedagoğa gidip çok özeline girmeden birşeyler olduğunu kendine zarar vereceğini anlatmalımıyız ikilemde kaldım çünkü o bana güvenip geldi herşeyini anlattı o yüzden neler yasadoğunı bilşorum daha öncede kendine zarar vermeye vermeye çalışmış onu kaybetmek istemiyoruz sizce bu şekilde uzman birine onun haberi olmadan uyarsam ona ihanete tmisim gibi olrumu sonuçta o bana hğvenio anlatmıs herşeyimi ama yardım etmek istiorum ne yapmalıyım tek başıma yetemem ona destek açısından da

Kendine zarar veren arkadaşı gizlice okul pedagoguna söylemek ihanete girer mi?
Cevapla