Ekimin ilk haftası Önlisans KPSS’ye girecem temelim yok ve yeni başladım sayılır çok korkuyorum 80 üstü almak çok mu zor?

Hesaplamama göre martta konularım bitecek en az la kaynak bitirmeliyim tavsiyesi olanlar ciddi bir şekilde yardımcı olabilir mi lütfen
Ekimin ilk haftası Önlisans KPSS’ye girecem temelim yok ve yeni başladım sayılır çok korkuyorum 80 üstü almak çok mu zor?
Cevapla