Hava alaninda guvenlik personeli olarak ise alinicam zorluklarina ragmen kabul etmeli miyim 🥹?

Yani ben almanyadayim satış danışmanı olarak çalışıyorum, 1600 € net maaş alıyorum ve eğitimim bittikten sonra bana yine süreli bir sözleşme verdiler. Şimdi bu sözleşme bitiyor ve beni tekrar yarı zamanlı 130 saat ve yine süreli bir sözleşmeyle devam ettirmek istiyorlar. Hiçbir gelecek yok. Bu yüzden başka yerlere başvurdum ve iki kabul aldım. Bir tanesini zaten kabul ettim yani pazartesi optisyende basliyorum. 1800€ veriolar. simdide de havaalanından bir evet aldım, 3 aylık bir eğitimle. Ama şöyle bir durum var: Sınavı geçemezsen işe alınmıyorsun. Eğer geçersen önce iki kez 1 yıllık sözleşme, ondan sonra ancak süresiz sözleşme veriyorlar. Bazen de ilk 1 yıllık sözleşmeden sonra direkt süresiz sözleşme verebiliyorlarmış. Eğitimle ilgili: İlk modül genelde pazartesi–cuma 8–16 arası, sorun yok. Ama ikinci modülde sabah 5’te başlıyor ve havaalanındaki çalışma düzenine hazırlanıyorsun, çünkü orada da 3’te falan başlıyorlar. Bu da tamam, sorun değil. 3’te kalkarım, 4’te çıkarım, problem değil. Ama orada hiç park yeri yok. Bunu açıkça söylediler, “İstiyorsan bu zorluğu kabul etmen gerekiyor” dediler. Başka bir yere park edip 15 dakika falan yürümek gerekiyor. Normalde sorun olmaz ama sabah 4.30’da yürümek gerçekten çok ürkütücü. Ne yapacağımı bilmiyorum. Havaalanındaki iş yarı zamanlı olmasına rağmen şu anki tam zamanlı maaşımın neredeyse iki katı. Kabul 6 ay geçerli, ama istersem başlangıç tarihini 01.09’a da çekebilirler. Ben şimdi diğer işi kabul edeceğim ve deneme sürecine bakacağım. Eğer hiç olmazsa havaalanı seçeneğim hâlâ duruyor… Ama siz olsanız ne yapardınız? Havaalanı işini çok beğeniyorum, bence güzel bir iş olur. Kontrol guvenlik hava personeli olarak

Hava alaninda guvenlik personeli olarak ise alinicam zorluklarina ragmen kabul etmeli miyim 🥹?
Cevapla