bir gün türkçe matematik bir gün tarih coğrafya çalışsam nasıl olur?
günde 9 saat çalışmayı planlıyorum
bir gün türkçe matematik bir gün tarih coğrafya çalışsam nasıl olur?
günde 9 saat çalışmayı planlıyorum
Merhaba, ben de o şekilde çalışıyorum ve genelde 4 derse anca bakılabiliyor o kadar saatte. Yani ideal bir program ama verimli bir şekilde çalışmaya özen gösterin yani araları kısa tutup derse odaklanmalısınız çalışırken de.
matematik temelim çok kötü tüm derslere de yeni başlayacağım 7 ay böyle çalışsam son 3 ay vatandaşlığı eklesem ve bol bol soru çözsem lisans kpss yetişir mi kaç bandında puan alırım sizce
Matematik çok uğraştırıcı geliyor bana yani sözelciyim ama 3-5 net yapsam yeter kafasındayım. Ama sizin hedefiniz matematikte yüksekse ona daha çok vakit ayırmanızı tavsiye ederim. Son 3 ay vatandaşlık için ideal ama bence 4 aydan alın onu yani daha çok tekrar yapmış olursunuz. Kaç bandında yapabileceğiniz sorusuna genel olarak temelinizi bilmediğim için net bir şey diyemem ama böyle çalışırsanız kötü almazsanız diye tahmin ediyorum
Canım merhaba 😊
9 saatlik çalışma çok iddialı ve güzel bir hedef ama önemli olan sürdürebilmen 🧠✨
Bir gün Türkçe matematik
Diğer gün tarih coğrafya şeklinde çalışmak başlangıç için fena değil ama her gün her dersten en azından kısa da olsa tekrar yapman daha kalıcı olur. Beyin tekrar edeni sever 😉
Uzun çalışmalarda mutlaka küçük molalar ver yoksa verim düşer. Kendini yormadan düzenli gidersen KPSS’de gerçekten güzel sonuçlar alırsın 💪📚
Cevap
4Cevap
Vay bee rakiplere bak günde bir saat çalışamıyorum ben hahdha
ben yeni başlayacağım öyle deme yetişmez diye korkuyorum
Matematik temelin varsa her türlü yetişir endişelenme
matematiğe hiç güvenim yok temelim yok ne kadar yapsam kardır gözüyle bakıyorum
O zaman 9 saat iyi matematiği de halledersin yapay zeka da demiş zaten önemli olan düzene oturtmak ve süreklilik
Ben de şeyde çok arada kaldım tarih çalışmak mantıklı mı unutulabilir diye düşünüyorum sınava kadar sen ne düşünüyorsun
aşkım bence çalışmaya başlayıp bol bol tekrar etmek gerekiyor konular yeterince karışık zaten son aylara vatandaşlık bırakılır
Saat çok yüksek bile sayılır ama gün gün bölme günlere dağıt 2 şer saat mesela
cok iyi
yetişir mi sence
iyi iyi
Yetişir mi
yetişebilir
Yapabilirsen yeterli
Kafa ütüler baya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?