Bilgisayar mühendisi olarak hastanede mühendis kadrosuyla çalışmak mümkün mü, ne iş yapılıyor orada 🙏🏻?

Sağlık bakanlıklarından falan bahsetmiyorum. Direkt bir hastanede bilgisayar mühendisi olarak mühendis kadrosundan çalışabilir miyim? Çalışabiliyorsak hastanede çalışan mühendisler ne yapıyor acaba? Yardımcı olursanız sevinirim 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

Bilgisayar mühendisi olarak hastanede mühendis kadrosuyla çalışmak mümkün mü, ne iş yapılıyor orada 🙏🏻?
Cevapla