Arkadaşlar şu an güvenlikte ilk iş günüm ama bırakmak istiyorum çok sıkıcı napıcam?

Asgari ücret ve sigorta var sadece sigortayı da daha başlamamış e devlette görünmüyor bunaldım uykumda var kafayı yemek üzereyim
Güncellemeler
5 ay
Kendi arabamla gidip geliyorum gidiş 18 km gelişte 18 km
Güncellemeler
5 ay
Nolur bana akıl verin ya
Arkadaşlar şu an güvenlikte ilk iş günüm ama bırakmak istiyorum çok sıkıcı napıcam?
Cevapla