Sınava 4 ay kalmışken hiçbir şey yapmak istemiyorsam ne yapmalıyım?

Sinav yilim en basta dershaneye gittim ama zaten istemiyordum. İlk iki uc ay stresle gecti sonraki aylar saglik sorunlariyla geçti simdi 4 ay gibi bi sure kaldi dershaneyi biraktim kutuphaneye gitmek istemiyorum evdeyim hiç bir sey yapmak istemiyorum etrafimda da ailemden baska kimse kalmadi arkadaşım falan benle konuşmayı kesti her sey ust uste geldi ve şu an ne ders ne baska bir şey yapasim yok terapiye baslayacagim ama sinavimi nasil halledecegim bilmiyorum 4 ayda pek bisey yapilmaz gibi, nasil bir yol izlemeliyim bu durumdan nasil kurtulabilirim

Sınava 4 ay kalmışken hiçbir şey yapmak istemiyorsam ne yapmalıyım?
Cevapla