27 yaşındayım iş bulamıyorum, deneyimim yok diye almıyorlar ne yapmalıyım 😞?

Merhaba arkadaşlar liseden hemşirelik mezunuyum üniversitede sivil havacılık kabin hizmetleri okudum ve asla iş bulamıyorum. Etraftanda sürekli neden hala işsizsin diye baskı yapıyorlar gerçekten moralim çok bozuk. Başvurduğum yerler deneyim istiyor ama kimse iş vermezse nasıl deneyim yapacağım. Yaşım 27 oldu hala hayatımda hiç çalışmadım. Hayattan çok sıkıldım. Kendi ayaklarımın üstünde duramamak beni daha çok sıkıntıya düşürüyor.

27 yaşındayım iş bulamıyorum, deneyimim yok diye almıyorlar ne yapmalıyım 😞?
Cevapla