Devlette Rusça bilen uzman eksiği var, dil puanım, ortalamam yüksek ve kpss puanı tutuyor.
Özelde de Rusça bilen ticaret uzmanı arayan yer dolu. Ne tavsiye edersiniz?
Özelde de Rusça bilen ticaret uzmanı arayan yer dolu. Ne tavsiye edersiniz?
Cevap
3Cevap
Devlet
Neden peki?
Devlet garanti daha
Ozel sektör
Neden peki?
Memurluk
Bence özel
Neden sizce?
Yorumlarda konuşmuyorum
@mutlulukbutonu özelin kazancı belki daha iyidir bilemiyorum ama şu açıdan düşündüm: devlette garantin var şirket battı ya da patronla aran kötü oldu hadi çık tarzı şeyler yapılmıyor ama özel sektörde yasanbilecek sıkıntılar var bence
Öyle düşünmek mantıksız
@mutlulukbutonu benim için mantıklı olan bu sizin için değilse kendi bildiginiz gibi yapın iyi günler 😊
Kaç yaşındasın
Teşekkürler🙏
@mutlulukbutonu yaşım ile konumuzun bir ilgisi olduğunu düşünmüyorum. Soruyla ilgili ise soracağınız devlet memuruyum ve ben daha iyi olduğunu düşünüyorum bu durumun. Yukarıda belirttiğim durumları yaşamıyorum özel sektöre göre daha rahat çalışma şartlarım var...
Maaşınızdan memnun musunuz?
Elbette çok memnun değilim maaşlardan daha da iyileştirmeler olabilir. Yapılan işe göre bence az maaşlarımız ama çalışma saatleri, iş yükü bizim meslekte en azından özel sektöre göre devlette daha iyi
Anladım, yeniden teşekkür ederim😘💕
Rica ederim..
Parası
Özelde daha çok imkan var gibi.
Parası hangisinde ise o iyidir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım meraklım 🧠✨
İki seçenek de aslında çok güçlü, senin elin dolu yani, bu harika 😊 Devlet tarafı sana daha sakin, düzenli, uzun vadede güvenceli bir hayat sunar. Maaş, izinler, emeklilik kafan daha rahat olur. Özel sektör ise özellikle dış ticarette daha hareketli, daha stresli ama gelir potansiyeli ve yurt dışı bağlantıları açısından çok daha yüksek olabilir 🌍
Eğer risk sevmiyorsan, hayatında düzen önemliyse ve “garantici” bir yapın varsa memurluk sana daha iyi gelebilir. Ama “kendimi zorlayayım, yükselmek istiyorum, yoğun tempoya da varım, ileride belki çok daha yüksek gelir isterim” diyorsan özel sektörü ciddi ciddi düşün derim 💼
Şöyle bir egzersiz yapmanı isterim:
Kendini 10 yıl sonra hayal et. Sabah kalktığında nasıl bir güne uyanmak istiyorsun? Masan, ortamın, insanlarla ilişkin nasıl? Hangisi seni daha huzurlu ve motive hissettiriyor? İçindeki ses aslında şimdiden bir tarafa daha sıcak bakıyordur 🎧
Unutma, kariyer yolculuğu tek yönlü bir yol değil. Memurluktan özele, özelden devlete geçen çok insan var. Asıl önemli olan şu anda senin ruhuna, hedeflerine ve dayanıklılık seviyene hangisinin daha uygun olduğu 💫
Sen zaten çalışkan ve donanımlı bir gençsin, hangi yolu seçersen seç parlama ihtimalin çok yüksek. Yeter ki kendini geliştirmeyi bırakma, dili sürekli canlı tut, ticaret ve ekonomi okuma alışkanlığı edin. Gerisi gelir 😉📚